Monster van Loch Ness

Geloof jij in het monster van Loch Ness?

Nee, absoluut niet.

als Schot moet ik wel :P

Mischien kunnen we Zora eens op expeditie sturen..... :wink:

Het zou best kunnen.

Ik geloof er niet in, maar zal Loch Ness mss es gaan opzoeken als ik mijn zus nogmaals ga bezoeken die nu in Schotland woont.

Op National Geographic Channel heb ik anders wel een flink aantal mensen gezien in een documantaire die er stellig van overtuigd waren dat ze hem gezien hadden. Ook intelligente mensen, zoals een professor

Was dat niet uhhh... professor Zonnebloem ?

Altijd al een betrouwbaar figuur geweest :slight_smile:

[quote:35c20c15f9="Ma(r)cel"]Was dat niet uhhh... professor Zonnebloem ?

Altijd al een betrouwbaar figuur geweest :)[/quote:35c20c15f9]

Die wel ja! :wink:

Ik geloof wel in roze olifanten, vooral na wat alcoholische versnaperingen :P en het is bekend dat de Schotten ook niet vies zijn van een goede whiskey en als je er dan ook nog eens een rok (kilt) bij draagt, dan ga je alles geloven :bigsmile:

:?

[quote:59b27e27d1="Mac-ofiel"]Ik geloof wel in roze olifanten, vooral na wat alcoholische versnaperingen :P en het is bekend dat de Schotten ook niet vies zijn van een goede whiskey en als je er dan ook nog eens een rok (kilt) bij draagt, dan ga je alles geloven :bigsmile:[/quote:59b27e27d1]

Draag jij kilts? :lol: :wink:

ik persoonlijk niet

[quote:0eb3e5534b="magic-with-mac"]:?[/quote:0eb3e5534b]

:wink: :lol:

Nu nog Zora zo ver zien te krijgen.... monster zal best gewillig voor haar gaan poseren.... :lol: [img:cc6e260fad]http://anthro.fullerton.edu/sparman/Photos/Loch-Ness-monster.jpg[/img:cc6e260fad]

Nou, NEE denk dat het onzin is.

Wou jij het toerisme verzieken :??

[quote:9b18d213a2="Zora la rousse"]Wou jij het toerisme verzieken :??[/quote:9b18d213a2]

Zou jij voor ons dat monster niet voor eens en voor altijd willen “strikken”? :wink:

[img:d32fa2a551]http://www.chortle.co.uk/edfest2002/pix/ribbon.jpg[/img:d32fa2a551]

Mooi schots ruitje....van wlke clan ben jij.