mooi (goed!) geluid bij PB & beamer (moet mobiel zijn)

Visueel is alles perfect nu mbv een powerbook & beamer, maar om ook qua audio overtuigend over te komen ben ik op zoek naar een setje dat er mooi uitziet, goed geluid in zich heeft en bovendien ook nog eens makkelijk mee te nemen is. Waarschijnlijk moet ik dan iets hebben waar een versterker ingebouwd is? Ik zat te denken aan de Soundstick set van Harman Kardon want daar zat dacht ik ook een versterker ingebouwd, alleen weet ik niet hoe kwetsbaar dit is aangezien het van hot naar her wordt verplaatst.

Heeft iemand een goed idee?

Geluiidskwaliteit vind ik uitstekend. Hij heeft alleen erg veel draden, dat kan een groot nadeel zijn. En je moet ze via de iSub op USB aansluiten.

hoe minder draden hoe beter :)

Ja ik heb de soundsticks ook, maar moet er niet aan denken dat ik die elke dag moet verslepen, als zijn het alleen de sticks gaat het nog, maar die bass box... mijn niet gezien.

Voer hoeveel personen geef je gemiddeld pres? Al is het niet al te groot zijn de pro boxen wel oké, en die hebben heen bassbox. Dus een stuk minder ruimte en meer draagbaarheid.

Roel

kent iemand deze Bose Lifemates:

http://www.bis.nl/customer/product.php?productid=16658&cat=&page=

Die Bose Lifemates zijn het geworden. Zeer goed geluid en makkelijk vervoerbaar.