mororola V3 razor met osx 10.4....

ik wil een nieuwe gsm kopen. De mororola V3 razor heeft mijn voorkeur. is er iemand die ervaring heeft met de v3 wat betreft compatibility met een g5 osx tiger of panther? Of is er wellicht een andere gsm die lekker praat met de mac? Tips zijn zeer welkom.

http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Je GSM lijkt alleen USB-synchroniseren te kunnen.
[i:6c79642236]edit: dit is niet waar[/i:6c79642236]

Daar staat anders dat alleen de toestellen waar (5) achter staat alleen via USB kunnen synchroniseren met iSync. Bij de Motorola RAZR v3 staat dat er niet achter.

Ja ik heb ervaging ik heb hem nl en een imac g5 met tiger. syncen werkt perfect en je kunt je telefoon ook laden via je mac :) nadel je kunt niets up of down kwa plaatjes of ringtones mp3jes filmpjes das wel balen. maar het is een super toestel!

Ik heb hem ook icm 10.4. Syncen werkt inderdaad goed. Ook via bluetooth.

het is een mooi toestel, maar een verselijke interface

[quote:87e7e59ca1="Yosemite"]Daar staat anders dat alleen de toestellen waar (5) achter staat alleen via USB kunnen synchroniseren met iSync. Bij de Motorola RAZR v3 staat dat er niet achter.[/quote:87e7e59ca1]

Oh, je hebt gelijk :slight_smile:

[quote:902165fd08="Roggie"]Ik heb hem ook icm 10.4. Syncen werkt inderdaad goed. Ook via bluetooth.[/quote:902165fd08]

Roggie,

kun je kort uitleggen hoe je dat doet, want op mijn iMac G5 (10.4) moet iSync niets hebben van die V3!

[quote:82a767f997="atimago"]het is een mooi toestel, maar een verselijke interface[/quote:82a767f997]

???

Verklaar. De interface is een verademing in vergelijking met SE of Nokia. Eenvoudig en doeltreffend.

allemaal bedankt voor je reactie. inderdaad jammer dat je er geen mp 3 tjes mee kunt down of uploaden...toch raar.....

via Bluetooth kun je prima een mp3 (niet AAC) downloaden (of is het uploaden?) naar je Razr. Heb zo ook zelf mijn ringtone gemaakt

Ik gebruikte hem altijd gewoon op men G4 ibook via blauwtand