morpheus/kazaa

kan ik nu al met een of ander programma aan file sharing doen op hetzelfde netwerk of wat het ook is dat Kazaa en Morpheus gebruiken in windows, ik lees hier en daar dat er in een nieuwsbrief van 7 feb 2002 een versie van morpheus voor macosX zou uitkomen maar ik vind da niet hoor. please help me, op limewire vind ik geen nederlandstalige liedjes en edonkey is te weinig gedocumenteerd voor me.

greetz

Probeer Aquasition es die draait op het morpheus netwerk. Je nog niet uploaden maar das op zich alleen maar beter. [url=http://www.xlife.org/aquisition.php]Aquasition[/url] Succes

zal ik es doen maar op de forum van dit programma lees ik dat het op het Gnutella netwerk werkt dat zou dan toch hetzelfde zijn als bij Limewire??? en zijn er ook degelijk nederlands, vlaamse liedjes te vinden???? groetjes

Ik was niet helemaal duidelijk idd. Maar Morpheus zit ook op het gnutella netwerk. Wat betreft Ned. en Vlaamse nr's kan ik je weinig over vertellen daar liggen mijn muzikale interesses niet. He in ieder geval alles beter dan dat trage Limewire :D

Hallo,

Sinds het gedaan is met audiogalaxy heb ik voor mac nog geen goed alternatief musicsharing program gevonden

Heeft er hier iemand ervaring met het nieuwe neo X,
een kazaa client voor de mac, of bestaan er nog andere,
en betere clients?

Alvast bedankt op voorhand
Denief

Er is nog een soortgelijke discussie hier aan de gang, kijk daar maar eens...

mk

ik blijf erbij..iSwipe!! Try it....

oh iSwipe heb ik allang verbannen zat steeds vol bugs starte bijna nooit op.  en had geen verbinding met carracho en op hotline kon je nergens omdat je je nergens geen passwords kon invoegen. geef mij dan maar carracho en limewire.

Ben met je eens dat carrachop en limewire iets beter zijn. makkelijke van iSwipe is dat je hem aanzet en gewoon laat draaien (af en toe ff kijken). Bij de andere prog moet je wel weten waar je moet zijn en kan zijn...

Wat dacht je ervan om vpc te installeren en daarna een vituele image te sharen, dan kun je erbij vanaf je mac en vanuit je "windows" omgeving, en dat als gedeelde map instellen met kazaa en dan hoef je enkel vpc op te starten en je hebt een goed werkend share programma met heel veel mp3's echter zul je er geen mac software opvinden, tenminste nog niet.

Je weet toch dat kazaa barstensvol met spyware zit?? Niet dat dat in een emulator wat uitmaakt..hoop ik...maar toch.. Ik had Neo maar nooit echt geprobeerd...iSwipe alleen maar voor speciale mp3 files die misschien wat zijn en binnen 24uur van mijn computer af zijn..zoals het hoort..

euh vraagje, ik heb acquiston geprobeerd, maar euh,

hoe connect je met een server?

als ik bij connections kijk is er NIETS te zien. het enigste wat er staat is 0 active, 2 negotiating.

strange!!

iemand raad?!

Veel uitspraken maar:

Neo werkt niet (goed): je wacht een uur en er staat een file die je dan met 1k/sec kan downloaden, er staan er meer maar daar kom je al helemaal niet aan

Limewire zit op het gnutella netwerk, net zoals kazaa, download af en toe iets bij limewire en je ziet, onder het tabje connnection (nu verbindingen ofzo met de nederlandse versie) dat je er ook een morpheus (=kazaa) client aan heb hangen.
Echter, kazaa op een pc vind veel meer dan mijn limewire.app?

carracho, hoe vind je daar een server zonder password?

Hotline netwerk: gebruik pitbull, zoek je adressen via www.tracker-tracker.com en log op vijf servers in, na 1, misschien een weekendje heb je de files wel binnen, (maar das niet echt practisch om het voor mp3tjes te doen en je moet dan geen tikken betalen vor je verbinding).

beste mogelijkheid:
ftp-servers, maar waar zijn die allemaal te vinden?

Neo, Carrocho, Limewire...

Allemaal erg traag… Ik heb ADSL, G4, 10.1.5, je zou zeggen…

[quote:post_uid0="Susanne"]Neo, Carrocho, Limewire...

Allemaal erg traag… Ik heb ADSL, G4, 10.1.5, je zou zeggen…[/quote:post_uid0]
Dan zou men zeggen dat je zeer rijkelijk bedeelt bent.  ;)