Motion stopt op willekeurige momenten.

Het programma Motion stopt er steeds mee op willekeurige momenten. En dan moet ik het programma weer op nieuw starten en op nieuw beginnen.

Staat misschien ergens een instelling verkeerd ofzo? :cry:

Wat voor foutmelding? Of geen foutmelding?

Ja, een beetje meer info zou wel handig zijn.

Welke versie van Motion draai je? Welke zaken was je aan het doen, etc

Hey,

Motion heeft idd af en toe de neiging goed te crashen. Ik gebruik motion dagelijks en zo over de week heen valt het reuze mee. Toen Motion net uitkwam had ik er het meeste problemen mee, maar sinds een paar updates geleden loopt hij vrij soepeltjes.

Nu draai ik Motion naast FCP5, Photoshop en Itunes, alle drie de programma’s trekken dit wel. Maar Motion alleen laten draaien is meestal wel het stabielst.

Er zijn twee dingen om te voorkomen dat Motion frequent vastloopt.

• Zorgen dat als je een basis legt voor een clip/filmpje je hem al exporteerd en dan overnieuw als vast filmpje terug zet in de tijdlijn. Dit scheelt een hoop snelheid en stibiliteit.
  • En regelmatig naar updates zoeken, na de vorige update loopt hij bij mij stabiel
    Maar probeer zo veel mogelijk de lagen apart te houden, en als je met iets aparts binnen het filmpje bezig bent, schakel dan de rest uit. En natuurlijk genoeg saven kan ook een heleboel elende besparen…

Succes ermee!!

gr
Michel

Fout melding geeft ie nie, nou Mac OSX geeft een melding dat het programma plotseling gestopt is en het is Motion 2.0.

Djmichel Thanx!

Ps het is denk ik voor mij wel handig om “Waarschuwen als er gereageerd is” aan te vinken. :lol: