Motorola T720

Ik zit te twijfelen tussen een Siemens S55 (levertijd langer) of een Motorola T720. Ik heb nu de Nokia 6310i, maar daar is i.c.m. een Apple niets mee te beginnen.

Heeft iemand ervaring met de Motorola T720 i.c.m. i-sync v.w.b. i-cal en adresboek ?

die Motorola T720 moet je niet kopen, een vriendin van mij heefd hem ook gehad, de eerste ging binnen een dag stuk, dus ging ze terug naar de winkel, en kreeg een nieuwe, maar toen ze voor de vijfde keer die zelfde week in die zelfde winkel stond met een kapotte telefoon heefd ze tog maar een andere uit gekozen. niet kopen dat ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x :x

Ik zou gaan voor Sony Ericsson T610/T630 of Nokia zoek ook op forum afhankelijk van gebruik (bv. bluetooth)

Succes,

Eko

[quote:841891e5b0="y-it"]Heeft iemand ervaring met de Motorola T720 i.c.m. i-sync v.w.b. i-cal en adresboek ?[/quote:841891e5b0] Ik heb de T720 nu ruim een jaar maar nog niets geprobeerd i.c.m. i-sync, i-cal en/of adresboek. Maar ben wel benieuwd.

Heb net zo'n vet nieuwe Sony Ericsson T630!!! En dat werk echt fantastisch met Bluetooth!

Ik heb een siemens S55 en die werkt ook goed in combinatie met bluetooth. Vanuit adresboek sms'en en bellen of een sms ontvangen en zien wie er belt. Ook synchroniseren met adresboek gaat prima. Met de Motorola of Nokia heb k geen ervaring, ik kon de siemens S55 gratis krijgen bij verlenging van mijn abonnement, vandaar. Maar is een leuk toestel.

[quote:2f5b7b6e65="y-it"]Ik zit te twijfelen tussen een Siemens S55 (levertijd langer) of een Motorola T720. Ik heb nu de Nokia 6310i, maar daar is i.c.m. een Apple niets mee te beginnen.

Heeft iemand ervaring met de Motorola T720 i.c.m. i-sync v.w.b. i-cal en adresboek ?[/quote:2f5b7b6e65]

Ik bezit al meer dan een jaar een T720, al 5tal keer van de trappen gevallen (3verdiepen laag),
werkt nog altijd! Met isync, is het een plezier!

[quote:3fc75ece96="Bert"][quote:3fc75ece96="y-it"]Heeft iemand ervaring met de Motorola T720 i.c.m. i-sync v.w.b. i-cal en adresboek ?[/quote:3fc75ece96] Ik heb de T720 nu ruim een jaar maar nog niets geprobeerd i.c.m. i-sync, i-cal en/of adresboek. Maar ben wel benieuwd.[/quote:3fc75ece96]

isync & co, werken perfekt met mijn T720, doen!