mountain lion server opzetten van de mail server

Hallo goedenavond ik probeer de mailserver opgezeten maar telkens als ik de knop op aanzet dat gaat hij weer naar off tevens zie ik in de log dat hij crashed en dan wel op deze lijn (org.dovecot.dovecotd[17582]): Exited with code: 89) nu heb ik al gegoogled en dan schijnt het iets te zijn met het ssl certificaat maar naar mijn idee staat deze gewoon goed anders zou ook opendirectory en profilemanager niet werken wie kan me hiermee helpen want ik zou heel graag een mailserver draaien teven als ik in terminal dit commando geef(doveconf)dan krijg ik dit (doveconf: Fatal: Error in configuration file /Library/Server/Mail/Config/dovecot/dovecot.conf: ssl enabled, but ssl_cert not set).
Wie zou me kunnen helpen.

Groeten silvano

Welk certificaat zie je als je in server.app naar hardware , settings, ssl certificates kijkt voor de mail server?
Klopt de dns naam met het domein wat je wil hosten?
Als alles er goed uitziet maar de server toch niet wil kan je proberen ssl voor mail uitzetten, mail uit en aan zetten, en dan weer ssl aan zetten, zodat de mail service zeker de nieuwe settings gebruikt.

Error 89 komt van Dovecot, en is een OpenSource POP3 en IMAP server. Error 89 is dat er iets mis is met het configuratiebestand, en dat hij daarom niet draait. Waarschijnlijk lukt het niet om het SSL certificaat in de config te zetten.

Library/Server/Mail/Config/dovecot/conf.d/10-ssl.conf even doorspitten of je geen gekke dingen tegen komt. Zelfde geld voor dovecot.conf.

Hoi het certificat is een zelfondertekende intermediateCA_SERVER.NAAM.NL en deze staat voor alle onderdelen zo ingesteld dat werkt gewoon allemaal od en profilemanger heb ik geen problemen mee mail opnieuw opstarten heeft geen zin want hij sluit vanzelf weer af tevens weet ik niet hoe je ssl uit moet zetten bij je mail? En hoe zou ik de config moeten nakijken enz..
Dns heb ik bij mijn domeinnaam een a record gemaakt naar mijn ip en dan een mx record van mijn mail naar mijn a record zeg maar.
Bedankt voor de reacties.

Hoi het is inmiddels gelukt met het aan en uitzetten met ssl certificat en dan de mail server opnieuw opstarten maar hoe zit het nou als je via open directory wil aanmelden ? Want hij zegt bij mij gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen moet je nog wat instellen?
Groeten silvo