Mouse settings in syst preferences

Leute, ik wordt helemaal gek van die trage muis , en moet elke dag de speed handmatig op fast zetten in de preferences. Is er geen manier om deze settings te saven of zo, want hij knalt telkens terug op halve snelheid zegt maar. ik praat over 10.1.5. Is dit in Jaguar ook zo'n heisa, want dan hoef ik niet echt ove te stappen op korte termijn, terwijl ik dit toch voor sint in gedachten had.

Enniwee, wieowie heeft de gouden titatip
Tnx,
Tom

[quote:56ce2a9507="friturist"]Leute, ik wordt helemaal gek van die trage muis , en moet elke dag de speed handmatig op fast zetten in de preferences. Is er geen manier om deze settings te saven of zo, want hij knalt telkens terug op halve snelheid zegt maar. ik praat over 10.1.5. Is dit in Jaguar ook zo'n heisa, want dan hoef ik niet echt ove te stappen op korte termijn, terwijl ik dit toch voor sint in gedachten had.

Enniwee, wieowie heeft de gouden titatip
Tnx,
Tom[/quote:56ce2a9507]
Ja, dát schiet niet op met zo’n muis :?
Het verwijderen van de (muis)preferences in de (system)library wil wel eens helpen.

Succes…

Hey,

Ik gebruik al sinds 10.1.3 MouseZoom, een preference panel waarmee je de cursorsnelheid kan verhogen - boven OS X hoogste snelheid. Het lijkt of de settings daarmee beter blijven hangen. Kweetniet of je er wat aan hebt maar ik dacht ik zeg het effe.

Hoh, :lol: :lol: mousezoom net geinstalleerd, helemaal top. scheelt weer een paar km per dag met de muis schuiven. Kijk 5 dec maar even of er wat in je schoen zit, ik zal het sint in ieder geval vertellen!