Mousepointer verdwijnt.

Ik heb de gewoonte om mijn machine nooit uit te zetten. Gewoon netwerkkabel los. Tweede beeldscherm eraf en dicht doen. Soms is dan bij het opendoen mijn pointer verdwenen. D.w.z. hij is er wel, als ik de muis beweeg kan ik op icoontjes klikken. Je ziet heb alleen niet meer. HElaas moet ik dan reboten. Zo krijg ik nooit een uptime van 1 jaar :).

pbook.

P.S. Hoop dat hey geen domme vraag is. Heb echt eerst gezocht.

Zorg als je de monitorkabel (netwerkkabel is wat anders) er uit trekt je muis op het hoofdscherm staat anders staat ie gevangen in beeldscherm dat uit staat ;-)

het is een bekend probleem! Ik heb een vriend van me die het ook vaker heeft … maar de oplossing is simpel :stuck_out_tongue:

Dank je, ik vermoedde al iets in die richting.

Pboek.

Klopt wat Jeroenimo zegt. Het is zo lullig als je bij iemand de blits wilt maken en je muis staat nog "thuis" . Gewoon even je muis op je hoofdscherm zetten voordat je de stekker eruit trekt. :P groet jepe

Waarom haal je eigenlijk die tweede monitor los? De netwerkkabel kun je in ieder geval gewoon laten zitten, ik zou geen reden kunnen bedenken waarom het beter is 'm los te halen.

De monitor staat op mijn kantoor. Als ik mijn laptop mee naar huis neem dan moet alles dus even los. Thuis wordt ie weer wakker en dan werk ik gewoon verder. Zonder 2de monitor dus.

Pbook

Ohw... ja dat verklaart wel wat :P ....ff vergeten dat de PowerBook een portable is..... :innocent: