mozilla en netscape crash!!

Mozilla 1.1 is gecrashed en niet zo'n beetje ook of is het gewoon onkunde aan mijn kant? Sinds gisteren krijg ik nog maar een heel klein streepje op mijn scherm te zien als ik Mozilla open. En voor ieder nieuw venster er nog een streepje bij. Als je op het streepje klikt blijkt dat een mozilla venster te zijn maar ik krijg geen normale pagina maat meer. Ik heb de map verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niets. Welke bestanden moet ik nog meer verwijderen? Misschien klinkt het vreemd en zo ziet het er ook uit! Iemand? olav

ps: ik heb ook Netscape geprobeerd te installeren maar dat levert dezelfde streepjes op?!

Ik heb precies hetzelfde :( En dezelfde pogingen gedaan om het te verhelpen (wilde net aan netscape beginnen, maar dat heeft dus ook geen nut) :( ....zucht....

Nou ja, je bent in iedergeval niet alleen…

Ik hoop dat er snel iemand met een oplossing komt.

!.1 unistallen en versie 1.2a installeren.[url=http://www.mozilla.org/releases/mozilla1.1/]lin[/url] Las iets over crashes van Mozilla en ATI drivers.

Bedankt Torz, het werkt :)

Ok dat ga ik proberen, zie hoe het werkt. Ik ben tot op heden nog niet echt gelukkig met de browsers voor apple.

[quote:post_uid0="olav"]Ik ben tot op heden nog niet echt gelukkig met de browsers voor apple.[/quote:post_uid0] Een eigen browser van Apple zoals reeds elders in dit forum geopperd is zou dat probleem uit de weg kunnen ruimen.

iBrowse … of zo iets :wink: