Mozilla Firefox 0.9

Tot mijn verbazing zag ik zonet dat Firefox 0.9 uit is gekomen...

Deze heeft welverstaan 5 minuten gelopen bij mij.
Na installatie was ik al mijn bookmarks en andere instellingen kwijt… :x

Toen deze daarna ook nog eens mn Bookmarks niet wilde importeren heb ik de 0.8 maar weer geinstalleerd…

Voor de mensen die het alsnog willen proberen:
http://www.mozilla.org/products/firefox/

Sterkte :stuck_out_tongue:

Ik lees op de mozilla site:

[quote:38a6a2a079]
Changes You Should Be Aware Of
Profile Folder

Firefox 0.9 now stores your user data in one of the following locations:

Windows Documents and Settings<UserName>Application DataMozillaFirefox
MacOS X ~/Library/Application Support/Firefox
Linux ~/.mozilla/firefox/

[b:38a6a2a079]If you were using Firefox 0.8 as your default browser prior to upgrading to Firefox 0.9, data from your profile will be copied into the new location. [/b:38a6a2a079]You can remove the old “Phoenix” folder at your leisure.
[/quote:38a6a2a079]

Is natuurlijk niet helemaal netjes, maar aan de andere kant: Het is slechts een 0.9 en nog geen versie 1.0. Eigenlijk dus nog steeds een beta-versie.

waar is de MacOS theme gebleven die standaard bij versie 0.8 zat ? Deze nieuwe standaard theme vind ik afschuwelijk, terwijl het wel mijn default browser is. De themes bij Moziilla.org vind ik ook niet echt geweldig. Ik wil mijn v.0.8 theme terug EEN GEWELDIGE BROWSERT . . . trouwens :mrgreen:

hier alles ok, hij heeft mijn bookmarks netjes overgenomen.

GVD ben der nu klaar mee!!

De 0.8 gaat nu definitief terug.
Pleur ik dag gehele profiel over in de nieuwe map, start de 0.9 op bleert ie dat profiel al in gebruik is… :x

hiero draaid het perfect, in begin wilde firefox ook niet starten, maar toen heb ik ff de voorkeuren weg gegooid en met een schoone nieuwe profiel opgestart en dan wat belangerijk bestanden over gecopierd van de oude profiel mapie en klaar was kees.

En de macosx.nl redacteuren zitten een beetje te slapen volgens mij, firefox was gisteren al uit en ik heb vandaag een nieuws tip verstuurd, maar ik zie nog niks :roll: