mozilla thunderbird en hotmail(opgelost)

oke ik weet niet waar ik dit moet plaatsen maar ik probeer het hier.

ik gebruik op mijn mac gewoon mail. maar op pc zit outlook express en vind dat niet zo fijn werken.
ben dus op zoek gegaan naar een andere mail vervanger. en doordat ik mozilla firefox( zowel op mac als op apple gebruik) zag ik dat mozilla ook thunderbird had, ik helemaal blij.
maar nu lukt het me niet om hotmail daarop in te stellen.
kan iemand mij daarmee helpen, of heeft iemand een goede site die me hiermee kan begelijden.
het moet dus wel voor windows wezen, en niet voor mac.

alvast bedankt hoop dat iemand mij kan helpen

en over mozilla firefox, dat is echt een fijne explorer

[quote:5108280348]een fijne explorer!![/quote:5108280348]

Laten we onze vrienden bij Microsoft niet het genoegen van een generigram geven… Een browser heet zo’n ding dus :evil:

Het kan best zijn dat je daar een plugin voor nodig hebt en vergeet niet dat Microsoft liever niet heeft dat je andere Mailprogramma's dan haar eigen gebruikt... Volgend jaar kan het meen ik alleen nog maar online of je moet betalen... :?

Kijk hier eens bij [url=http://texturizer.net/thunderbird/faq.html#q2.3]Mozilla[/url], je hebt inderdaad progjes nodig vanwege bepaalde beperkingen... :?

he jammer zeg het kan dus niet, en thunderbird sprak me juist zo aan. nou toch bedankt, weet nu teminste waar ik aan toen ben

ik deed net nog een goed woordje voor microsoft op het forum, maar als het waar is wat jeepee zegt.
dan is microsoft wel een kut os!!

toch bedanktt