Mozilla versus Camino

Ik begrijp er niets meer van!!!

Ik heb, omdat Safari niet goed werkt met de Rabobank, Mozilla geinstalleerd en deze werkt goed.
Nu zie ik dat er ook Camino is van Mozilla.

Wat is het verschil en waarom zijn er 2 browser van 1 leverancier???

hihi en dan heb je ook nog Firefox van Mozilla en ThunderBird (mail programma).

Twee? Drie! Je hebt Mozilla: een combinatie van onder meer een mail toepassing en een browser, dan heb je Camino, eveneens een browser en tot slot Firefox, alweer een browser. Alles is nog in de testfase, maar met name de laatste twee vind ik veelbelovend. FireFox en Camino ontlopen elkaar niet zoveel, waarbij mijn voorkeur nogal wisselt, afhankelijk van wat er nu weer bereikt is. Op dit moment is FireFox mijn favoriet, vergelijk maar eens met Safari: in FireFox duurt het openen iets langer, daarna gaat alles heel snel. Ook het bewaren van webpagina's vind ik veel prettiger in FireFox of Camino.

[quote="Hans Flick"]Ik begrijp er niets meer van!!!

Ik heb, omdat Safari niet goed werkt met de Rabobank, Mozilla geinstalleerd en deze werkt goed.
Nu zie ik dat er ook Camino is van Mozilla.

Wat is het verschil en waarom zijn er 2 browser van 1 leverancier???[/quote

:smiley: bij Rabo internet bankieren moet je in safari het vinkje voor “blokkeer pop-upvensters” uitzetten!!
de groeten van Antoon Nooijen :mrgreen:

Voor Girotel zakelijk werkt Camino ook erg goed.

Ik krijg de laatste tijd steeds de melding dat ik de browser moet sluiten vanwege veiligheidsissues na een transactie te hebben ingevoerd. Heel irritant! En dat gebeurt dus in Safari en in Firefox. In Camino gaat het wel goed. Blijft toch allemaal een beetje behelpen ...

Groet,
Rogier