Mp3 afspelen lukt niet........?

Weet iemand hoe ik de mp3 met de onderstaande vermelding kan afspelen....????

[img:fde73137f9]http://img204.imageshack.us/img204/7546/freesnap0021vl.jpg[/img:fde73137f9]

Die onderstaande vermelding zegt ons niets over 't soort mp3-bestand hoor ;) Maar probeer VLC player of Mplayer eens... die spelen álles af.

Maar mocht hij ze daar ook niet op afspelen, dan denk ik dat het mp3-tje
corrupt/kaduuk is :slight_smile:

Mvg,
Joram

nee helaas ook VLC en Mplayer speelt ze niet af..... :oops:

Het is een streaming-mp3, je hebt m verkeerd gedownload. Probeer m rechtstreeks van de website eerst af te spelen en dan in quicktime te kiezen voor save as..

[quote:77949df7dd="brasko"]Het is een streaming-mp3, je hebt m verkeerd gedownload. Probeer m rechtstreeks van de website eerst af te spelen en dan in quicktime te kiezen voor save as..[/quote:77949df7dd]

ik had een CD Single gedownload in de vorm van een .zip bestand met daarin 4 mp3s waarvan 3 deze melding geven en 1 wel afspeelt in Quicktime…

Hoe officieel is de downloadsource?... vaak krijg je wat rommel binnen hoor. Wat doet de MP3 als je'm in iTunes sleept en de info opvraagt ( :apple: +i)? Wat zegt de speelduur, grootte, bitsnelheid, samplefreq, structuur, etc en vergelijk dit eens met een goede MP3.