MP3 en Itunes

Hallo macfans, Ik had een windows pc (durf het hier bijna niet te bekennen) nu heb ik een I-mac. Ik heb een probleempje met het branden van MP3 cd's Als ik een MP3 cd brand dan vreet mijn MP3 speler ze niet. Daar heb ik bij mijn vorige pc nooit last van gehad. Kan iemand mij melden wat ik verkeerd doe? Ik gebruik I-Tunes de laatste versie. Alvast bedankt en groet, Ton.

Het enige wat ik zo snel kan bedenken is dat je misschien in de iTunes preferences hebt aangegeven een Data CD te willen bakken i.p.v. een MP3 CD, daar hebben sommige spelers inderdaad problemen mee. Check dat eerst eens zou ik zeggen...

Bedankt voor je reactie, maar mijn voorkeuren staan al op MP3 ingesteld en toch.......????????

Ik had een soortgelijk probleem met mijn MP3-speler (Rio). Het bleek dat die alleen files herkende die eindigden op .mp3 Misschien is dat de oplossing.

mvgr. MacFan55 :roll:

Of probeer juist eens een data-cd. Kost je maximaal één coaster.

Bedankt voor de tip. dat van die data cd en van die MP3 ga ik proberen. Maar ja jongens is het nou echt een kwestie van proberen? Ik kan dat bijna niet begrijpen. MP3 is toch MP3? Ik vind het wel een beetje armoedig hoor. ik ging er altijd vanuit dat een MP3 altijd af te spelen is op een MP3 speler of een DVD speler die MP3 lust.... helaas dat licht blijkbaar toch iets ingewikkelder!

groet,
Ton