mp3-speler usb lichtnet???

Probleem: ik heb een mp3-speler gekregen. Leuk ding ; de Samsung YP-F1. Werkt prima met Mac die het gewoon als mass storage device ziet. Het probleem zit echter in de voeding. Hij heeft een Lithium-polymeer accu die oplaadt via de usb-poort van de computer. Handig thuis, maar hoe nou als je op vakantie gaat???? Kun je hem dan laten opladen via bijv een usb-hub die aan het lichtnet zit????

Waarschijnlijk wel. Natuurlijk wel een self-powerd hub he :)

Of je koopt een iPod USB lichtnet adapter.

ps. ook handig: een auto sigaretten usb adapter.

http://www.globalsources.com/gsol/I/Car-battery-manufacturers/p/2000000003844/3000000149681/1000930206.htm

overal te koop.

Een iPod oplader voor een samsung mp3 speler?

I don’t think so ;p

Ik denk dat een iPod oplader op een ander amperage/wattage werkt dan een Samsung mp3 speler...

[quote:980dbbead3="nvgalen"]Ik denk dat een iPod oplader op een ander amperage/wattage werkt dan een Samsung mp3 speler...[/quote:980dbbead3]

Waarom zou je eigen usb-toegang anders zijn dan een usb-hub. Staat volgensmij constant een voltage op hoor en daar gaan ze geen verschil in maken … zou je telkens een andere usb port moeten hebben met een ander voltage … probeer het eens idd met een powered-usb-hub.

Het zou wel typisch Apple zijn om die usb-aansluiting van de iPod net-adapter net iets anders te maken.