mp3 uit iTunes slepen werkt niet meer

Ik heb een probleempje. voorheen kon ik een mp3 uit mijn lijst selecteren en die van itunes naar mijn desktop slepen, er verscheen vervolgens een mp3 bestand op mijn desktop. Dit werkt nu niet meer, ik heb itunes 4.9

doe ik iets verkeerd misschien?

Vergeet niet [alt] er bij in te drukken. :wink:

[quote:421401b6d2="thijs_ganger"]Vergeet niet [alt] er bij in te drukken. :wink:[/quote:421401b6d2] Je hoeft alt toch helemaal niet in te drukken om dat te doen? Ik kan ze er gewoon uitslepen en ze staan om mn desktop. bevoegdheden herstellen?

nee jammer beveogdheden herstellen helpt niet.

als ik alt ingedrukt houd dan krijg ik wel een + teken tijdens het slepen maar er staat vervolgendes geen bestand op de plek waar ik hem wil hebben.

misschien is er iets anders mis dan bij mij?

De preferences van iTunes eens verwijderen of iTunes zelf terug installeren als het eerste niet lukt.

[quote:d45b4f6ad7="pietjepuk6546"]De preferences van iTunes eens verwijderen of iTunes zelf terug installeren als het eerste niet lukt.[/quote:d45b4f6ad7]

voordat ik deze rigureuze stappen zou gaan nemen heb ik een trukje toegeprobeert dat ik met xp altijd gebruik namelijk opnieuw opstarten. en kijk nu eens, het werkt weer als van ouds.

vaag probleem de enige keer dat ik opnieuw opstart is als ik een update van apple installeer anders heb ik meestal een uptime van weken.

maar goed toch bedankt voor de hulp!

Het slepen van een liedje uit iTunes hoort gewoon te werken zoals jij zegt. Hier werkt het ook gewoon, zonder een bepaalde toetsencombinatie.