Mp3's Importeren naar Ipod

Ik ben vandaag is begonnen om mijn Ipod te vullen met mp3's. Elke keer krijg ik een foutmelding, dat sommige liedjes niet gevonden kunnen worden ? :s Iemand die mij kan helpen . Alle Mp3's van mij staan namelijk in 1 map en toch kan iTunes ze niet vinden

is die ene map de itunes map?

btw hoe zie je hoever je transfer is ???

geen idee. Ik probeer in iTunes liedjes overtezetten maar lukt niet echt. :S Het is gewoon een map op HD van daaruit ga ik die files proberen te importeren in een playlist ofzo

Heb je een pc of een mac? En heb je al enige ervaring met iTunes, want ik heb de indruk dat je iTunes wil gebruiken op een manier waar iTunes niet voor bedoelt is.

Volgens mij zoekt Itunes enkel in zijn eigen map naar muziek. Als je ze in een playlist zet, maakt hij een kopie aan in die map. Als de mp3 daar vervolgens niet meet instaan, kan hij ze niet vinden. Dus even een aantal mp3 van die map (uitgaande dat het geen itunes map is) naar itunes, en kijk of je nog problemen hebt. Overigens kun je natuurlijk ook even kijken of het gewoon in je Itunes map staat natuurlijk.

[quote:330ddfb970="wjgmspeedy"]Heb je een pc of een mac? .[/quote:330ddfb970] ja eigenlijk ook wel handig om te weten ;)

kheb een pc en denk volgens mij niet dat het in iTunes map zit ofzoiets

btw kan een playlist maar 250 nummers bevatten? grrr…

Je begint met al je muziek in iTunes te zetten. Hoe precies de instellingen op een pc zijn weet ik niet, maar iTunes is bedoelt als appje om je muziekverzameling te beheren. Vervolgens blijf je van de mp3 bestanden af en werk je alleen nog via de interface van iTunes. iTunes is denk ik even wennen voor iemand die Winamp gewend is. Toch raad ik je aan je er even in te verdiepen. Het belangrijkste is dat je even al je muziek in de iTunes library zet.

Nou dan zeg ik importeer even alles naar itunes, dan moet het goed gaan. Een playlist kan oneindig veel nummer bevatten, teminste ik heb nog niemand horen zeggen dat zei de max hebben kunnen bereiken. Succes ermee

En misschien is dit ook nog iets voor je http://www.mlipod.com/index.php?page=home (Vooropgesteld dat je Winamp hebt natuurlijk.)

allen bedankt voor reacties antwoorden. Ik hoop dat ik erzo uitkom. Ik heb wel alles nu in Library gezet. Ik heb nu op Ipod icon in iTunes een playlist gemaakt en direct van mp3 maak gewoon mp3's aan het slepen erin . Hoop dat het zo ook lukt.

Importeer je M3U lijsten? Of voeg je de mappen toe aan iTunes

Ongelofelijk te zien dat pc-gebruikers absoluut niet op mac-wijze kunnen denken/handelen. Dat ligt niet aan die gebruiker maar het ongemak van de pc waar hij al jaren mee zit opgescheept.Maar ik ben wel blij dat ze op deze manier langzaam maar zeker het gebruiksgemak kunnen gaan ontdekken en dat ze mogelijk ook eens een mac gaan kopen om van al dat gebruiksgemak te kunnen gaan genieten.

In het begin zei je sommige liedjes. Dat is trouwens een melding die ik ook wel eens krijg. Vaak zit het hem erin dat ik een liedje heb weggeggooid, maar om een of andere reden is dat dan niet in de bibliotheek bijgewerkt. Als je dat ene liedje dan weer wil benaderen dan krijg je de melding dat hij niet gevonden kan worden.

Op de Mac heb een applescriptje in iTunes, remove missing tracks. Die ruimt al die vermeldingen dan op.

[quote:c6cb85d418="Miguel Alvarez"]Elke keer krijg ik een foutmelding, dat sommige liedjes niet gevonden kunnen worden ?[/quote:c6cb85d418] Heb je toevallig iets met de bestanden gedaan ? Zoals een andere naam geven, verplaatsen... dergelijke ? Probeer hoe dan ook het volgende: Kies in het menu van iTunes voor "voeg toe aan bibliotheek", en wijs dan de map aan waar jouw mp3's in staan. ( klik dus alleen de map aan, niet een nummer wat in die map staat. )

[quote:c6cb85d418=“Miguel Alvarez”]kan een playlist maar 250 nummers bevatten?[/quote:c6cb85d418]
Nee hoor… mijn grootste playlist is 1933 nummers.

nogmaals bedankt. Ik heb nu alles in library staan, maar ik wil niet dat alle mp3's ook naar iPod gaan daarom had ik maar handmatig erin gesleept. Ben nu de ID tags aan het wijzigen. Wat een rot klus :cry:

[quote:176593736c="Turbanus"]Ongelofelijk te zien dat pc-gebruikers absoluut niet op mac-wijze kunnen denken/handelen. Dat ligt niet aan die gebruiker maar het ongemak van de pc waar hij al jaren mee zit opgescheept.Maar ik ben wel blij dat ze op deze manier langzaam maar zeker het gebruiksgemak kunnen gaan ontdekken en dat ze mogelijk ook eens een mac gaan kopen om van al dat gebruiksgemak te kunnen gaan genieten.[/quote:176593736c]

Met iTunes ben ik voor het eerst met Apple in contact gekomen: vond het zalig! gebuiksvriendelijk, mooi, het werkt gewoon!

Ik was ook gek op dat Plug en Play gedoe, gewoon slepen van en naar iTunes, niet meer al dat gedoe!