Mpeg naar ipod

Hallo mensen, Aangzien jullie veel meer weten over de i pod en dat soort zaken; hier een vraagje. Ik heb een concert in Mpeg. Deze speelt i tunes wel af maar kan ik niet op de ipod zetten. Ook onder bewerken en dan voorkeuren lukt het me niet. Als ik de songs selecteer en dan onder geavenceerd en dan converteren naar mp3 lukt het me niet.... Kan iemand me hierbij helpen?? Mijn dank is zeer groot!!! :D Groetjes San

Als je ingesteld hebt dat je importeert in mp3 of acc (maakt nu niet uit) dan doe je rechterklik op de mpeg en "converteer selectie naar" en dan zou het moeten lukken.

Met "Mpeg" bedoel je een .mpeg of .mpg filmpje? Als dat zo is, moet je even het programma "ffmpegx" downloaden; daarmee kan je heel veel formaten converteren naar andere formateren, zowel audio als video.

Eh,,,,, zie ik heb er helemaal geen verstand van... ik heb geen idee wat voor een soort mpeg het is. Als ik nu de file open staan er winamp icoontjes voor en het aantal mb.... Groetjes San

[quote:cc97897b64="S@n"]Eh,,,,, zie ik heb er helemaal geen verstand van... ik heb geen idee wat voor een soort mpeg het is. Als ik nu de file open staan er winamp icoontjes voor en het aantal mb.... Groetjes San[/quote:cc97897b64] Als het een filmpje is moet je gewoon dat programma downloaden.

oké ik zal het programma ff dl-en. Op hoop van zegen....

Hoi Desappie, Dit zal je niet geloven maar eh...heb hem nu gedownload maar kan hem niet openen...Grrrroom.... :cry: Heb je toevallig nog een ideetje hoe me het zou kunnen lukken???

Ik programma eindigd op .dmg en dat kan mijn pc blijkbaar niet aan…
Stom ding!

[quote:fd1d08dc0c="pietjepuk6546"]Als je ingesteld hebt dat je importeert in mp3 of acc (maakt nu niet uit) dan doe je rechterklik op de mpeg en "converteer selectie naar" en dan zou het moeten lukken.[/quote:fd1d08dc0c]

Nee dat lukt niet, helaas… Ook ffmpegx lukt niet…Iemand nog een idee??