mpeg'je 90° roteren?

Hoy allemaal,

Ik ben een dvd’tje aan het maken van een vrijgezellenavond.
Alles is gefilmd met een camcorder, maar er is een hilarisch stukje bij dat ik gefilmd heb met mijn digitale fotocamera.

Nu zou ik dit 90° willen roteren…
Ik heb al gezocht op het forum, en Cfx Simple Rotate gedownload, maar ik kan me niet registreren omdat ik geen kredietkaart heb…

QT Pro heb ik ook niet, mijn vriend wel, maar die zijn nieuwe iMac G5 is defect (zoals zovelen)

Alvast bedankt!

In Finalcutexpress lukt dat. Maakt niet uit welke versie dat is. anders mail het maar, doe ik het wel ff

[quote:cca9a3fe7d="byrolf"]In Finalcutexpress lukt dat. Maakt niet uit welke versie dat is. anders mail het maar, doe ik het wel ff[/quote:cca9a3fe7d]

Hé echt bedankt hé!
Maar het is 33,6MB groot, dus da zou een beetje te lang duren!

Toch bedankt!
Gaat het ook met DVD Studio Pro?

Gaat dat niet in iMovie?

Werk alleen met Final Cut maar dat zou er toch wel inzitten denk ik.

Gaat dat niet in iMovie?

Werk alleen met Final Cut maar dat zou er toch wel inzitten denk ik. Anders quicktime pro?

ach wat is lang :innocent:

Nope, in iMovie gaat het niet... Simple Rotate is een iMovie Plugin, maar als je die niet registreerd, krijg je 2 lijnen, en de website in't groot in't filmpje...

[quote:7d9af1ad84="byrolf"]ach wat is lang :innocent:[/quote:7d9af1ad84]

Heb een limiet van 20MB en een 1Mbit/s adsl-lijn…
Dus onmogelijk, en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang :smiley:

Je kan me mss zeggen waar je FCE vandaan hebt?
Moet niet als je het gekocht hebt :evil:

Je kan dat ook in Quicktime zelf doen. Je opent het filmpje in QT en dan appletje-J. Als je dan het mpeg spoor selecteerd dan kan je onder de Visual Settings (In een nederlandstalig systeem weet ik niet hoe dat heet.) het filmpje roteren.

[quote:43bab04f5f="Erikatje"]omdat ik geen kredietkaart heb...[/quote:43bab04f5f]

Niet echt een oplossing maar wordt het dan niet tijd om een creditcard aan te schaffen? Hoe het in Belgie werkt weet ik niet maar in Nederland kan je als student gratis een creditcard krijgen.

het zal vast wel op kazaa staan, maar ik heb m gewoon uit legaalistan

Ok, bedankt voor jullier reacties!

Maar het is gelukt!
Ik heb ondertussen QT 7 Pro!

Bedankt allemaal!