Ik heb een presentatie in Keynote, en in een van de sheets draai ik een mpg filmpje. Nu vind ik dat -als ik mijn PB op een beamer aansluit- dat de film wat hapert...niet vloeiend loopt.
Heeft iemand suggesties ? Ik zie niet echt significante verschillen als ik de energieinstellingen wijzig (maximum performance of presentatie of DVD....)....processor staat op maximale snelheid.
Het betreft een 15’’ PB (dus 1.5 Processor) met 1GB RAM.
Heeft iemand suggesties of en hoe ik dit anders kan doen ?
Heb je het externe scherm wel ingesteld als primair?
Om vloeiend af te spelen is het belangrijk dat de filmbeelden niet naar het beeld gekopieerd worden op hetzelfde moment dat het beeld opgebouwd wordt. Daarom is het noodzakelijk dat je applicatie met het juiste beeldscherm gesynchroniseerd is.
Bij mirroring waarbij je het beeld op de beamer en LCD ziet zal het dus altijd op één ervan minder mooi lopen.
hey....dat is een goeie....die ga ik gelijk even testen. Heb geen beamer bij de hand, alleen extra scherm, maar dan kan ik geloof ik wel zien hoe de instelling is. Extern scherm (beamer) dus als primair instellen. OK ! Dank
Heb even gekeken: ik had ze niet gemirrored. Nu ik ze wel mirror LIJKT een groot deel van het stotteren weg. Maar ik zie nergens waar je primair / secundair kunt instellen ?