MPIAA sluit opnieuw Bittorrent sites

Na de val van Suprnova, Lokitorrent en andere grote namen in het torrent-landschap, heeft de MPIAA zich nu op de sites gestort die trackers aanbieden om tv-series te downloaden.

www.btefnet.net ligt al offline, en dat was zowat de beste site om tv-eps te vinden. Ik gebruikte die site nogal eens om een tv-serie te kijken die hier in Europa niet wordt uitgezonden…

Wat vinden jullie hiervan? Iemand een oplossing? :wink:

verhuizen?

Wat vinden jullie hiervan?

Prima.

Iemand een oplossing?

Koop of huur de dvd.

Ontwikkelingen als tv on demand lijken wel tegengewerkt te worden. Er is zát animo voor, de technieken zijn er allang klaar voor en men is best bereid er voor te betalen.

Alleen als ze de Dukes of Hazard en Dallas voor de 38e keer herhalen worden mensen dat zat, en ze gaan kwaliteitsseries, of uberhaupt actuele series downloaden omdat ze niet op tv te zien zijn hier.

Beetje dweilen met de kraan open, afgezien van 't feit dat het illegaal is.

illegale software ok.. maar tv series?? beetje overdreven :S

Oke, dan zou ik Family Guy willen huren of kopen, dan wel met ondertitels anders vind ik het zonde van het geld. Als je een linkje hebt laat maar komen...

[quote:3735681ae2="ee"]Wat vinden jullie hiervan?

Prima.

Iemand een oplossing?

Koop of huur de dvd.[/quote:3735681ae2]

En jezelf dan op de borst slaan en zelfgenoegd zeggen “ik ben een goede burger want ik consumeer?”

Terwijl je simpelweg enkele dikke mannen in maatpak met 'n vette sigaar in hun mond nog rijker maakt dan ze al zijn… Dvd’s kopen is niets “nobel” hoor. Da’s gewoon geld op overschot hebben :stuck_out_tongue:

Ik download wel tvreeksen die hier niet vertoond worden in Europa… dus ja…

[quote:f9cebf3d26="Ketsjap"]heeft de MPIAA zich nu op de sites gestort die trackers aanbieden om tv-series te downloaden. [/quote:f9cebf3d26]

Waar had je die info vandaan trouwens Ketsjap dat de tv sites nu aan de beurt zijn ?

Ik zou het prima vinden als er ook legale alternieven zijn die je mogelijkheid geven om dat te zien wat je wilt zien en wanneer jij het wilt zien. Die zijn er niet en dat is belachelijk. De hele situatie doet denken aan de muziek download situatie van voor iTunes/iPod.

Het wordt tijd dat er een goed alternatief voor komt en tot die tijd hoop ik dat er plenty torrent sites in de lucht blijven. Volgens mij is www.tvtorrents.com nog steeds in de lucht. Ik ben nog 4 weken verwijderd van het einde van 24, dus ik hoop die in elk geval te kunnen halen…

Niet overdrijven, dit zijn geen illegale films hoor. Het is erg fijn dat je gelijk de nieuwste afleveringen kan kijken. Er zijn een hoop series die hier niet draaien. Die kun je dus ook niet huren. Wordt daar ook gewoon op de buis uitgezonden, dus niks mis mee om dat te downloaden.

[quote:e0bcc9032c=“ee”]Wat vinden jullie hiervan?

Prima.

Iemand een oplossing?

Koop of huur de dvd.[/quote:e0bcc9032c]

verrek ik dacht dat tvtorrents weg was, mooi man. Bedankt voor de tip.

[quote:2cc2be6c3a="ElectricCat"][quote:2cc2be6c3a="Ketsjap"]heeft de MPIAA zich nu op de sites gestort die trackers aanbieden om tv-series te downloaden. [/quote:2cc2be6c3a]

Waar had je die info vandaan trouwens Ketsjap dat de tv sites nu aan de beurt zijn ?[/quote:2cc2be6c3a]

Ik zag dat btefnet offline was en heb dan een search gedaan op news.google.com

Blijkt dat de MPIAA gisteren tegen 6 tv-torrent sites een rechtzaak is begonnen.

En iMe, mij is het oa ook om 24 te doen :wink:

zijn er ook nog andere ?

24 is nog wel uit nieuwsgroepen te halen, staat altijd in alt.binaties.multimedia de dag na uitzending. Vond het al zo raar dat de rssfeed van http://www.btefnet.net/ down was. Ga dit weekend maar beginne om via irc te downloaden.