MS Office 2004 Speciale actie

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/72008/wo/Rc6nPfcL0Rey2izZ7bn11Q7edFs/1.0.11.1.0.6.16.3.0.1.0 99 dollar i;p.v. 149 dollar. Zo te zien nog eens 33% korting voor studenten en leerkrachten in de VS. Maar hoe zit het in de Benelux?

Benelux heeft compleet andere aanbiedingen dan de US store dus ik vrees dat dat hier niet gaat komen.

Voor leerkrachten en studenten in NL is Office zelfs nog eenstuk goedkoper: € 18,50 en dan krijg je VPC er netjes bij. :D

[quote:49d6b909b4="Apollo"]Voor leerkrachten en studenten in NL is Office zelfs nog eenstuk goedkoper: € 18,50 en dan krijg je VPC er netjes bij. :D[/quote:49d6b909b4] In België betalen wij 179 EUR. [url=http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/91509/wo/VN5cfmRBLLTF206Jol91MbVO19A/0.0.11.1.0.6.61.0.4.1.0.3.1.9.1.1.0]Heeeele lange link naar Apple Store België[/url] Blijkbaar is dat in de Nederlandse applestore ook zo. Hoe kom je dan aan die extra korting?

Die korting krijg je in Nederland ook niet direct van Microsoft of Apple of welke softwareboer dan ook. Voor het Nederlandse onderwijs zijn er partijen die zogeheten onderwijslicenties afsluiten met softwaremakers. Door die licenties in bulk af te nemen en omdat het om licenties voor het onderwijs gaat (potentiële latere kopers van de pakketten) worden de kosten voor de eindgebruikers superlaag.

Voor ROC’s (zoals dat waar ik werk) kun je die software bestellen bij Slim. Klik even op [i:6864532064]Inloggen als gast[/i:6864532064] en snuffel maar eens rond.
Ik heb uit eerdere discussies begrepen dat een dergelijke regeling in België niet in deze vorm bestaat.

Waarom is dit nu niet in België. 180 euro is te veel voor mij hoor.

mijn opa heeft ook een onderwijs editie :P

[quote:763064f6fd="Apollo"]Die korting krijg je in Nederland ook niet direct van Microsoft of Apple of welke softwareboer dan ook. Voor het Nederlandse onderwijs zijn er partijen die zogeheten onderwijslicenties afsluiten met softwaremakers. Door die licenties in bulk af te nemen en omdat het om licenties voor het onderwijs gaat (potentiële latere kopers van de pakketten) worden de kosten voor de eindgebruikers superlaag.

Voor ROC’s (zoals dat waar ik werk) kun je die software bestellen bij Slim. Klik even op [i:763064f6fd]Inloggen als gast[/i:763064f6fd] en snuffel maar eens rond.
Ik heb uit eerdere discussies begrepen dat een dergelijke regeling in België niet in deze vorm bestaat.[/quote:763064f6fd]

In Belgiê geven ze inderdaad geen zulke mooie voorwaarden. Nog maar eens een bewijs dat Nederland consumentvriendelijker is: minder taksen, lagere kosten etc…
Vooral de hoge douanekosten in België maken mij misselijk.
:wink:

Nederland Vriendelijk?!?!?!? Dat is ook voor het eerst dat ik iemand dat hoor zeggen !!!

:mrgreen:

sorry (dubbele post)

[quote:04181ab097="MacEvisu"]Nederland Vriendelijk?!?!?!? Dat is ook voor het eerst dat ik iemand dat hoor zeggen !!!

:mrgreen:[/quote:04181ab097]

In België betaal je op kleine zendingen van 10 EUR meer dan 11 EUR taks en moet je bovendien nog twee maanden op je pakje wachten als het via de post wordt verzonden. Express zendingen via DHL zonder extra transportkosten worden getakseerd op een fictieve waarde van 62 EUR voor verzending alleen. Dus 13 EUR taks plus dan nog de taks op de waarde van het goed plus kosten om het pakje open te doen…
Bovendien zijn er twee jaar geleden vijf grote zendingen DVDs , die de douane moesten passeren, gestolen…
:evil:
Geef toe, in Nederland is het zo erg niet, hé.

In België is er wel een gelijkaardig iets, dat ook uitgaat van scholen.

MSDNAA heet het, en studenten die zich daarvoor inschrijven (kleine kost, weet niet juist hoeveel) kunnen alle licenties van microsoft producten downloaden (studentenversies).

En ja, daar zit ook Microsoft Office Mac edition bij, een maat van mij vertelde mij dit onlangs.

Bedankt voor de info, Klaus