MS Office vs. Neo Office

Ben van plan om offcie aan te schaffen voor de mac, maar las laatst iets over Neo Office. Kan iemand mij vertellen wat de verschillen/beperkingen zijn.

Bedankt…! :smiley:

[quote:f55fa4565f="macbos"]Ben van plan om offcie aan te schaffen voor de mac, maar las laatst iets over Neo Office. Kan iemand mij vertellen wat de verschillen/beperkingen zijn.

Bedankt…! :D[/quote:f55fa4565f]

Normaal zou ik zeggen “www.justfuckinggoogleit.com”, maar ik ben in een goede bui. Dus: kijk hier eens naar: http://neowiki.sixthcrusade.com/index.php/NeoOffice_Feature_Comparison

Zolang je geen drukwerk gereed pdf hoeft te maken van iemands kunstwerk in Word of Excel, is NeoOffice fantastisch.

Ik gebruik het als ik iets uitmoet leveren aan gebruikers die alleen met Word en Excel kunnen werken.

Waar wil je het voor gebruiken?

[quote:4b58e26b82="rbroen"]Zolang je geen drukwerk gereed pdf hoeft te maken van iemands kuntwerk....[/quote:4b58e26b82]

En ‘kuntwerk’ is hierbij dan de combinatie van 'kunst’werk en 'kut’werk denk ik…

:P

Kun je wordt documenten gewoon probleemloos openen, met neo office?

Ik gebruik ze naast elkaar, Neo office ziet er een beetje windows achtig uit, maar het kost dan ook niets, en het werkt stabieler dan die zooi van microasoft, overzetten van de een naar de ander werkt goed, voor textverwerking ben ik al over op pages, excel zelf is nog altijd goed, maar in neooffice heb je dezelfde functionaliteit,

ff googlen en je vind zo een site waar je neo kunt downloaded,

succes

[quote:ca2e0b37e1="Powerpuppy"]en het werkt stabieler dan die zooi van microasoft, [/quote:ca2e0b37e1]

Ik weet niets van Neo Office, maar ik gebruik Office X (Powerpoint, Excel en Word) op bijna dagelijkse basis op Jaguar en ik heb nog nooit een crash gehad, terwijl ik soms met grote documenten in Word werk.

Office dishen omdat het door Microsoft is gemaakt is een beetje gemakzuchtig. Laat onverlet dat Neo Office misschien wel een goed en goedkoper alternatief is.

Nou, ik dis microsoft niet per definitie, maar ik heb met alle applicaties van microsoft behalve excel regelmatig problemen, dus wellicht ligt het aan mij. Powerpoint is helemaal erg, maar ja

NeoOffice lijk op het eerste zicht heel hard op Office 2000 op de pc. Switchers zullen zich meteen thuis voelen, maar een echte Maccer heeft toch liever een mooiere interface. Gewoon eens proberen...