MSN 2.5.0

Hebben er meer mensen problemen om op msn in te loggen onder Mac OS9 ?

Ligt die versie er niet allang uit? De engine is nogal over de kop gegaan en zijn de oudere versies niet meer werkend. Toch maar over op aMSN o.i.d.?

Sinds vandaag lijkt hij niet meer te werken.... En is de enige versie die nog werkte op Mac OS9

heb je wel de recentste versie van msn ?? :?

Ja, voor mac OS9 is de meest recente versie 2.5.0 die tot op gisteren dus nog werkte.

Hier werkt hij perfect op OS 9. Niets raar buiten natuurlijk de 'gebruikelijke' bugs :sealed:

Nou doet ie het hier ook weer.... hikje..

Vanwaar werk je nog op OS9? :oops:

Ikzelf niet maar veel van de gebruikers wel die ik ondersteun. Je kan ze niet dwingen... helaas...

Komt vanzelf.... heb geduld... nadat M$ het webDAV-protocol er uit heeft geflikkerd (tenzij je je blauw betaald of je als Floridiaanse gebruiker registreerd, wat ook nog eens 5Mb extra mailbox oplevert), zullen ze ook wel alle engines onder versie 5 er afgooien....

aMSN is op UNIX-basis en werkt dus niet op OS9… ik vrees dat je bij Mactopia de laatste versie moet hebben voor OS9 en anders toch echt moet adviseren om over te stappen naar OSX.

[quote:d68e6ebc86="Mattnh"]Ligt die versie er niet allang uit? De engine is nogal over de kop gegaan en zijn de oudere versies niet meer werkend. Toch maar over op aMSN o.i.d.?[/quote:d68e6ebc86] Sorry hoor, maar Amsn op 9 bestaat niet en ik heb ook problemen met Msn 2.5.0 echt om gek van te worden.. Je kan mac messenger downloaden.....

mac messenger krijg ik niet aan de praat onder 9. heb de poorten al open gezet.. maar het gaat niet lukken... de msn 2.5.X komt ook niet meer online.

[quote:040b408d48="Pascalliej"] Sorry hoor, maar Amsn op 9 bestaat niet en ik heb ook problemen met Msn 2.5.0 echt om gek van te worden.. Je kan mac messenger downloaden.....[/quote:040b408d48]

…zoals ik al zei dus…

MSN onder 9.x is een ramp, begin er liever niet aan. De laatste versie van MSN voor 9.x is te vinden via Mactopia.com, of anders via msn.nl. Alternatieven zijn er domweg niet, alles wat MSN aankan en zelf geen MSN is, werkt zoals gezegd op basis van UNIX en is dus alleen op OSX te gebruiken.

Als MSN 2.5 de hoogste is, dan zal jet het daarmee moeten doen. Poorten open zetten heeft geen enkele zin en vergroot alleen maar je kwetsbaarheid.

2.5.1. is de hoogste die er is, of anders MacMessenger is ook een optie.