MSN 3

Ik heb zo'n vermoeden dat je MSN 3 ook in OS 9 kan gebruiken. Als je in OS X naar MSN gaat en de info erbij haalt zie je dat je dit programma ook in de Classic omgeving kan gebruiken en er zelfs geheugen aan kan toevoegen. Als ik mijn Mac opstart met de OS 9 cd (of Norton) kan ik dit ook. Alle programma's zijn .app programma's op Appleworks en MSN na. Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik heb zelf geen OS 9 meer op mijn iBook, maar ben wel nieuwsgierig of dit kan. Heeft iemand MSN en op zijn harde schijf OS X en OS 9 en kan hij/zij in OS 9 MSN 3 gebruiken?

Dit terwijl Microsoft op de site schrijft dat MSN een OS X only programma is.

Ik heb het even voor je geprobeert. Hij doet het dus niet. Je krijgt een melding: MSN Messenger needs mac OS 10.1 or better.

Toch wel grappig eigenlijk: niet '10.1 or higher' maar '10.1 or better. Beetje gejat van Philips? Let's make things better?

[quote:051bdd2a65="Igor"]Ik heb het even voor je geprobeert. Hij doet het dus niet. Je krijgt een melding: MSN Messenger needs mac OS 10.1 or better.[/quote:051bdd2a65]

jammer, maar bedankt voor de moeite. Lijkt er toch op dat M$ toch probeert OS 9 in de steek te laten. Ben benieuwd hoe lang ze nog IE en OE blijven uitbrengen voor OS 8/9 want er zijn nog genoeg OS 8/9 gebruikers.

[quote:15a57bef5b="pepe"]Toch wel grappig eigenlijk: niet '10.1 or higher' maar '10.1 or better.[/quote:15a57bef5b] The box said "Window 95 or better... so I bought a Mac" :wink:

:D :wink:

Dennis