msn 6.0 look-a like voor osx ?

ik ben een harde msnner, en nu msn 6.0 al een tijdje uit is voor de pc.. weet iemand of er ook zo'n soort msn voo rmac uit zal komen ? waar je dus spelletjes, fotos als nama enz kan doen ?

er is wel een nieuwe msn dienst vor de mac, maar daar moet je voor betalen :evil:

ja, bullshit...ik bedoel msn messenger hé ;) daar zit idd een hele mooie messenger in, maar ik denk/hoop dat die ooit ook gratis verkrijgbaar. is...

ik weet trouwens niet of daar msn 6 ook bij zit, en dat weet volgens mij niemand op deze site, want niemand heefd zin om te gaan betalen voor zoiets niets toevoegends van micro$oft.

ik ben hem nog niet tegen gekomen

msn 6.0 zal er zeker niet bijzitten, omdat de nieuwste msn versie p de mac 3.5 is... maar ik hoopte dat er zoiets als msn 6.0 ook op de mac zou verscheinen (gratis ;))

enja, volgens mij betaalt er niet alleen op het forum NIEMAND geld vor die MSN

Gaat nog wel een tijdje duren voorwanneer er een nieuwe msn messenger uit komt voor mac os x, denk ik.

MSN 3.5 is juist (2-3 maanden?) uit, 3.0 is 1 jaar geleden uitgekomen, dus we kunnen nog wel minstens 6 maanden wachten op MSN Messenger 4!

damn senne, zeg dat nou niet... :cry: :wink:

en de messenger die bij die betaalde msn zit ? die ziet er ook wel moi uit…

ik vind dat je die die wel ergens ilegaal van het net mag plukken, micro$oft wil tog zo min mogelijk meer met apple temaken hebben, want ze gaan niet door met IE voor mac, en gaan voor msn geld vragen terwijl ze heten dat geen mac gebruiker daar daar geld vaar gaat betalen

adriaan ik heb tog niet teveel gezecht? :innocent:

Houd er rekening mee dat die MSN 6 voor pc nog een uitgelekte beta is, die eigenlijk pas over een paar maanden zou uitkomen. Ik vind trouwens de lay-out en de kleurkeuze verdacht veel macintosh lijken. Alleen die achtergrond, de 2 blauwe strepen, is precies de achtergrond van mijn mac! + de icoontjes die plots wel heel erg op de dock in osx lijken. Vinden jullie niet?

[img:b75f8db944]http://hosting.downloaden.com/julianwas/msn6.gif[/img:b75f8db944]

zo is Win XP, en gelukkig ziet Mac er niet zo uit!

Wow MSN6 ziet er op windows nog slechter uit dan MSN3.5 op Mac.

Tja nu Microsoft met IE gestopt is zullen ze hopelijk ook stoppen met MSN messenger voor Mac :wink:

Ik ben geswitched naar Fire! Alles werkt behalve het doorsturen van bestanden, maar of dit nou nog gefixed wordt of dat het aan m'n firewall ligt...geen idee.

[img:cc8d9bf245]http://www.folosa.com/uploads/data/media/39/fire.jpg[/img:cc8d9bf245]

Met Fire heb ik wat problemen gehad... Ik vond het echt een super programma!, todat... Fire voegde de mensen van mijn ene hotmail account toe aan de andere! Dus had ik toen opeens 3 hotmail accounts met precies dezelfde mensen, en dat is best wel kl*te als je er 1 prive wou houden!

Ik gebruik jammer genoeg geen iChat :frowning:
Te weinig Mac vrienden dus…

Wel MSN 3.0! 3.5 ziet er wel stukken beter uit, maar is veel te traag!
Ik had eerder MSN 2.0 gekozen dan 3.5!

Hopelijk komt versie 4 met flinke snelheisverbeteringen! (en hopelijk ook geanimeerde emoticons zoals in MSN 6.0 voor winddoos, en je eigen emoticons, en een foto naast je scherm met wie je chat, en…)

Maar nog liever zie ik dat je met iChat op MSN kan! Maar volgens mij zit dat er niet in. Misschien wel ICQ in de volgende versie, maar dat gebruik ik ook niet dus daar heb ik ook weinig aan.

Dennis

[quote:00831e4ce6="dennis"]Hopelijk komt versie 4 met flinke snelheisverbeteringen! (en hopelijk ook geanimeerde emoticons zoals in MSN 6.0 voor winddoos, en je eigen emoticons, en een foto naast je scherm met wie je chat, en...)[/quote:00831e4ce6]

Dat zou mij te veel pc-gehalte geven op m’n mac, voor je het weet krijg je van die windoos-kleuren (net als bij msn voor os X).

[quote:00831e4ce6=“dennis”]Maar nog liever zie ik dat je met iChat op MSN kan! Maar volgens mij zit dat er niet in. Misschien wel ICQ in de volgende versie, maar dat gebruik ik ook niet dus daar heb ik ook weinig aan.[/quote:00831e4ce6]

Volgens mij is dit wel te doen, het barst namelijk van de freeware, maar ik denk niet dat apple dit wil ~ vanwege .Mac

Wat ik redelijk irritant vind is dat ik met 2.0 op os 9 moet werken, en dus bepaald niet de dingen kan doen die de rest wel kan. Ik werk nu even noodgedwongen op een pc en dus met de beta van msn 6, [zie topic over IE in classic] maar wanneer ik straks op msn 2.0 weer zit kan ik me weer dood gaan ergeren aan de code's voor de smiley's die ik niet ken! Jammer dat msn zo gebonden is, het is echt het enige waar ik me aan kan ergeren na de overstap van pc naar mac.

Kun je ook op macintosh met msn twee keer inloggen met verschillende gebruikersnamen?

nope, tenzij je eerst uit msn logt en inlogt onder een andere naam. Maar op de pc is dat percies zo.

Nee op een pc had je een speciaal programmaatje waarmee je twee keer kon inloggen op msn. Ik ga er van uit dat het niet ontwikkeld is voor Macintosh.

Met proteus kan je in ieder geval met twee accounts tegelijk inloggen. Maar ik denk dat je met nog wel veel meer kan inloggen.