msn 6.0 voor mac osx

amsn kende ik nog niet.en al die andere soorten messengers ook niet,haha ik loop soms erg achter. :cry:

[quote:b9528ed2f0="Strifer"]wat ik nou weer niet begrijp is dat mesen zo lopen te viten over het gebruik van VPC met MSN 6 (zo heb je toch gewoon alle functionaliteit?) en andere messengers de hemel in prijzen:[/quote:b9528ed2f0] Het gaat niet om in de hemel prijzen van andere MSN varianten, en inderdaad deze kunnen nog niet tippen aan de Winhoos versie, allhoewel sommige er wel beter uitzien en AIM accounts hebben. Naar mijn idee ga je geen VPC draaien voor je msn. Dat zou voor mij veel te ver gaan, dan maar geen cam. Gaan hun maar naar iChat! Als macgebruiker worden we gewoon gediscrimineerd. En een ander kan blij gaan doen over zijn VPC? Het is eigenlijk om te huilen dat je VPC nodig hebt, en daar draait het om.. Buiten dat je M$ weer geld in zijn zak duwt.

Credits voor de open source programmers die er voor zorgen dat we niet helemaal zonder zitten!

Geen VP op mijn iMac, gebruik voornamelijk dMsn (zo heet ook de nieuwste nog gewoon dus) en af en toe Msn voor de Mac. Nadeel van dMsn is het processorgebruik, maar hij werkt leuk.

Janny