MSN - add-ons voor MSN??

Ik zoek programma's waardoor je op MSN bijv. mensen kan zien die zich op "Appear Offline" hebben gezet. Of dat je bijv. je zelf snel off/on line kan zetten zodat je berichtjes kan sturen via het MSN pop-up venstertje dat je dan te zien krijgt. Voor windhoos heb ik er genoeg gevonden, maar waar zijn ze voor Mac?? Weet iemand er een paar??

Dennis

Is dat dan mogelijk? Mensen zien de "Appear offline" hebben gedaan, aangezien de server simpel weg de gegevens niet stuurd.

Daarnaast het lame off/online gebeuren zou ik kunnen maken, maar vind het alleen maar irritant.

Adriaan

Het is inderdaad irritant en dat wil ik ook. Ik heb namelijk een paar in men lijst die soms ook irritant kunnen zijn. En die wil ik gewoon ff terugpakken. Ik wil ze ook weer niet meteen blocken want ik praat wel bijna elke dag met ze. ik hoef trouwens niet meteen zoiets, alleen gewoon een paar leuke programma'tjes die MSN "uitbreiden". :D

Dennis

Dennis, Dennis toch. Wie vraagt er nu nog om MSN add-ons?  :p  MSN is zo passééééé ;)

Doe zoals ik, alle mensen die de overstap naar AOL niet maken beschouw ik dus als irritant en kunnen niet meer met mij chatten, want ik zit nu op iChat.

Jaja , hier hadden we het al over gehad... Maar ik blijf toch echt lekker bij MSN zitten. MSN gebruik ik voor iedereen met windhoos en iChat voor iedereen met mac. Ik ken niemand die ook een mac heeft, dus het Microsux Windhoos Netwerk (MSN) heeft het hier het voordeel. (Jammer genoeg)

Dennis

:p