MSN addons?

Ik heb een paar vrienden en sie gebruiken een paar addons voor MSN messenger. Al die addons zijn voor windows. Weet iemand een URL waar je addons voor Mac kan downloaden?

(en ja ik vind iChat veel cooler enzo, maar al mijn vrienden hebben MSN…)

Nieuwe vrienden zoeken? :D Nee, sorry... da's flauw! Heb helaas geen antwoord op je vraag :wink:

Voor hoe ver mijn kennis strekt, zijn die er niet! :lol: ik gebruik trouwens allang MSN niet meer.. maar Proteus.. mooier OS X programma dan MSN en knalt er ten minste niet telkens uit!

idd gewoon proteus gebruiken, daar zitten de meeste addons standaard in :-D

wow, echt relaxed en mooi, dat proteus!

Bedankt voor de tips!

[quote:c704effc75="thomdebom"]wow, echt relaxed en mooi, dat Morpheus!

Bedankt voor de tips![/quote:c704effc75]

ahum PROTEUS!!! :evil:

ja dat zeg ik toch... :innocent:

:mrgreen: das valsspelen!

;)

[quote:51d6ee79ff="ArthurZZZ"]:mrgreen: das valsspelen![/quote:51d6ee79ff]idd

uuuh.. jan? :) waarom lacht jouw avatar een iMac uit?

[quote:5212af7182="ArthurZZZ"]uuuh.. jan? :) waarom lacht jouw avatar een iMac uit?[/quote:5212af7182] nee, hij lacht om wat ie op het beeldschermvan m'n iMac ziet (jouw typfout bv :P )

cya Jan[size=18:5212af7182]-Willem[/size:5212af7182]

[quote:f054a42492="Jan-Willem"]cya Jan[size=18:f054a42492]-Willem[/size:f054a42492][/quote:f054a42492]

Ow… ok, sorry jan

:evil: :x

Vind je het nou niet lastig.. dat iedereen je jan-willem moet noemen/ Ik zou persoonlijk eigenlijk liever jan genoemd worden als ik Jan-Willem zou heten (GEEN AANVAL OP JE NAAM :innocent: )

Nee joh, jan is zo kortaf

Ik vin JW ook wel een leuke eigenlijk..... :roll:

Tuurlijk Sg.. tuurlijk

zo werd ik vroeger ook genoemd, maar dat ben ik nu aan het tegengaan (met succes, totdat ze hier beginnen :? )

Nou JW... dan kan je vanaf nu weer overnieuw beginnen!