MSN bestanden ontvangen via mail

ik kan geen bestanden ontvangen via msn, telkens ik op accepteren klik verschijnt de statusbalk maar gebeurt er verder niks, want moet ik hieraan doen?

servir frais

MSN kan geen bestanden doorsturen als er een router tussenstaat :( zeer vervelend :x Daarom ben ik overgestapt op iChat :P

dju hé heb ik net msn ontdekt :oops:

[quote:c20d96e02e="Hobbes"]MSN kan geen bestanden doorsturen als er een router tussenstaat :( zeer vervelend :x Daarom ben ik overgestapt op iChat :P[/quote:c20d96e02e]

err, ik heb een router, en ik kan gewoon alles ontvangen en versturen, dus die theorie klopt niet.

Jaa inderdaad, bij mij gaat dat ook. maar ik gebruik Adium :? Floriaan

Met een router werkt het net zogoed, mits je de juiste porten maar hebt geforward.

En Adium werkt wel omdat het zijn bestanden via de MSNservers verstuurd, terwijl MSN zelf een directe verbinding met de andere gebruiker wil leggen.

omdat adium dus via een server ertussen verstuurt, download en upload je niet sneller dan 7KB/psec. Maar met adium werkt versturen wel altijd.... :mrgreen:

Ik snap het "via mail" gedeelte in je titel niet echt

[quote:ed830fcf6e="Lord_spianoman"]Ik snap het "via mail" gedeelte in je titel niet echt[/quote:ed830fcf6e] Ja nu zie ik het ook wat bedoel je daarmee?? Floriaan