Msn en Mercury werken niet

Als ik aanemeld op msn messenger op mijn powerbook dan is er niemand online (en er is altijd wel iemand online bij mij). Ook op hotmail geraak ik niet. Als ik op de hotmail site aanmeld zegt safari dat ik niet met het internet ben verbonden.

Nu heb ik mercury messenger geprobeert maar ook hiermee geraak ik nie op mijn msn. Mercury zegt dat ik mijn firewall settings moet bekijken. Maar ik heb al alles open gezet nix helpt :cry:

Met skype geraak ik wel online maar er zijn zo weinig mensen die skype gebruiken

dus zit ik voorlopig vast aan die online messneger :frowning:

Weet iemand hier de oorzaak mss van en hopelijk een oplossing

firewall van router ook bekeken want het is meer waarschijnlijk dat die te strikt is. skype is logisch dat dat werkt het gebruikt de gewone HTTP poorten om zo door elke firewall te geraken je kan altijd een web based messenger gebruiken he

ja firewall op router ook al gechekt en ik zit al een hele tijd op web based messneger maar et probleem is dat ik dan geen bestanden kan sturen

de update server van mercury is down of wordt ge-update, dat is de reden waarom je zo'n bericht krijgt....

kprobeer et al meer dan 1 maand tlijkt me wel vreemd als die server een maand down is :?

dat is natuurlijk een ander probleem, ik dacht dat het alleen hierjuist niet werkte.

kan je wat meer vertellen over je isp en internetconfiguratie (modem.router etc)?