MSN en mlNet, gaat niet samen.

Ik heb al een tijdje een probleem dat msn steeds de verbinding verliest als ik mlnet (mlMac) heb draaien. Weet iemand hier een fix voor, want ik msn best veel en ik wil wel graag wat kunnen downloaden...

met bittorrent gaat het altijd goed(okee msn crasht uitzichzelf regelmatig en verliest de verbinding) .. geen conflict ofzo.. Mlmac vreet zowiezo gigantish veel processor kracht. ideetje! en oh ja ! insidertje zet torrent op max ul 1kb/s en max 2 user...

Kan kloppen, soms crasht de mlMac gui, maar de deamon blijft op de achtergrond gewoon doorgaan. Het ligt waarschijnlijk niet aan msn icm mlmac. Als ik msn niet heb draaien wil hij ook wel eens spontaan stoppen.

Om je processor te ontlasten kan je de optie ‘mlmac-preferences-advanced-connection to mlmac’ op “do not stop the deamon when mlmac quits” kiezen. Je kunt nu quit mlmac kiezen om de gui te sluiten en het programma door te laten draaien met een veel lagere porcessorbelasting, dat kan je weer zien bij het OSX hulpprogramma ‘Activiteitenweergave’. De web interface kan je nog wel open laten, daar kan je sowieso de meeste instellingen en zoekopties vinden. 8)

[quote:d13f22dbe4=“jeroenimo”] insidertje zet torrent op max ul 1kb/s en max 2 user…[/quote:d13f22dbe4]

[off-topic] Waarom heette het ook alweer fileSHAREen? :sealed: Als je Mac er stabieler van wordt kan ik me voostellen dat je wat gaat tweaken, maar de meeste systemen (Bittorrent, edonkey) geven je veel meer downloadsnelheid naarmate je meer upload…juist om leechen te voorkomen.

Ik draai altijd mlnet zonder gui dus daar kan het niet aan liggen. Als mlnet niet draait ben ik zo een hele dag zonder problemen online op msn.