msn foutmelding in proteus

Ik krijg nu elke keer als ik proteus opstart een foutmelding van msn dat ik een beveiligingsupdate moet installeren, dit houdt in dat ik de nieuwste msn versie moet gebruiken, ik wil echter gewoon proteus blijven gebruiken zonder die mededeling, hoe gaat dit weg?

Heb er trouwens ook last van op mijn stage met trillian op een pc…

Ja misschien dat het te maken heeft met het feit dat microsoft tegenwoordig geld wilt hebben voor als andere users van msn IM network dan msn messenger zelf gebruik maken... stond op tweakers.net moet je effe kijken

goret

heb de link gevonden–> http://www.tweakers.net/nieuws/28530/?highlight=microsoft+msn

Vanaf 15 oktober blokkeert Microsoft alle niet-officiele MSN clients van hun netwerk.

Onder het mom van een beveiligingsupdate worden alle users nu gevraagd naar de nieuwste versie van MSN te upgraden.

Ik krijg ook steeds die melding, zullen we dan niet meer via fire of proteus kunnen chatten op msn? :x

[quote:81e6fd12cd="ipanther"]Ik krijg ook steeds die melding, zullen we dan niet meer via fire of proteus kunnen chatten op msn? :x[/quote:81e6fd12cd]

JUIST!!!

[quote:2bb0d3001e="kokothebird"]Ik krijg nu elke keer als ik proteus opstart een foutmelding van msn dat ik een beveiligingsupdate moet installeren, dit houdt in dat ik de nieuwste msn versie moet gebruiken, ik wil echter gewoon proteus blijven gebruiken zonder die mededeling, hoe gaat dit weg?

Heb er trouwens ook last van op mijn stage met trillian op een pc…[/quote:2bb0d3001e]

Je krijgt het niet weg, kijk maar naar een andere reactie hier…

de macversie van msn messenger zal dan toch ook nie geblocked worden

aangepast,
Is OK heb antwoord al gevonden:

http://www.tweakers.net/nieuws/28389

Zoals altijd bij Micro$oft gaat het hier weer om geld, als je de link volgt naar Tweakersnet uit een eerdere reactie kun je lezen hoe en wat, wazige en idiote uitspraken als het runnen van een IM netwerk kost geld (voor een miljardenonderneming als Micro$oft??? laat me niet lachen...) kun je hierin lezen....ze kunnen het anderszins niet beveiligen dus moeten IM makers maar een licentie kopen....

straks mogen we nog allemaal gaan werken met microsofs messenger :x :x :x van een nachtmerrie gesproken. Het programma verbruikt bij mij 5 keer meer processorkracht dan fire.

Hopelijk vinden ze vlug een achterdeurtje om die blokkage te omzeilen.

Er zullen heus wel weer 'hacks' opduiken waardoor je wel via jouw favoriete client kan MSN'en, wees maar niet bang...Het blijf M$....

check http://www.indigofield.com/forums/index.php?act=ST&f=13&t=3115&s=867834def6f95a98e76f92f1d024f4a8

In proteus messenger@microsoft.com toevoegen aan je concactlijst en dan ignore user aanklikken.

Werkt voor mij.
8)

[quote:f43549a839="Mr. Mac"]In proteus messenger@microsoft.com toevoegen aan je concactlijst en dan ignore user aanklikken.

Werkt voor mij.
8)[/quote:f43549a839]

perfect werkt idd!
Schijnt echter wel dat 15 oktober best wel eens de laatste dag zou kunnen zijn dat andere programma’s gebruikt kunnen worden dan msn messenger volgens het tweakers artikel…