[MSN] iemand ervaring met MSN voor OS X?

Heeft iemand al het nieuwe MSN pakket van Microsoft? [b:42f2e8203f](Dus niet gewoon MSN messenger!)[/b:42f2e8203f] Werkt dat goed? Als ik het goed begrijp zit er ook IE 6 bij? Is dat een goede browser?

Ik heb er nl. nog helemaal niets over gehoord op macosx.nl…

ik ook nog nergens, ik denk gewoon dat niemand dat uitprobeert. Wat eigelijk wel zalig grappig is :)

Nee, wat dacht je, wie gaat er daar nou voor betalen, en al helemaal niet voor IE 6.0 als dadelijk de definitieve versie van safari uitkomt. Maar misschien moet je eens op amerikaans forums kijken, wie weet dat je er daar iets over kunt vinden.

Ik heb pas de laatste MSN Messenger weer eens gedownload omdat ik problemen had met connecten onder Proteus, wat ik normaal gebruik. Mijn hele iMac was meteen weer ernstig in de war. Zolang MSN Messenger open stond wilde er geen enkel ander programma meer starten, al lopende programma's werden traag als vette stront in een dunne trechter en als ik dan MSN Messenger afsloot schoten ineens alle programma's die ik had aangeklikt achter elkaar open... Dat was voor mij DE druppel en nu komt er echt GEEN Micro$choft software meer op mijn Mac! :evil:

[url=http://www.spymac.com/comments.php?id=414_0_5_0_M]kijk hier voor een review!![/url]

Bedankt,

Zo te lezen is het niet echt geweldig, ik heb nog eens die screenshots gezien en ik moet zeggen dat het er niet uit ziet…

Het enige wat ik toch wel zou willen hebben is IE 6.
Ondanks dat Safari sneller en mooier is, zijn er toch nog te veel sites die het niet goed doen.
Voornamelijk als er ingelogt moet worden zoals Rabobank internet bankieren of Osiris om in te schrijven voor mijn tentamens.
En in die review staat juist dat IE 6 daar erg goed in moet zijn.