MSN komt met versie 4

het feit dat mesnen thuis in hun vrije tijd betere software schrijven voor msn dan MS zelf met een hele divisie is toch wel een lachtertje of niet soms, en beide zijn gratis dus daargaat het niet om :)

Ik heb een standaard g4 i-mac 17 inch flatscreen,PowerPC. En ik zag even naar boven dat je met virtual pc gewoon msn 6.1 kunt runnen. Dan ben ik wel erg benieuwd hoe & waar &en met wat dat dan moet, ik teer namelijk nog steeds op msn 4.0 (& a-msn) dat overigens op een paar kleine verbeteringen na, niet is veranderd na 3.5.1 maja. daar even nu niets over :sealed: . Hoe kan ik dat regelen?

VPC kopen en dan msn voor xp downen lijkt mij he

hmzzzz trage oplossing.... Ik zou eerder kiezen om ergens een win98SE CD vandaan te toveren en dan MSN 6.1 te installeren... dan hoef je geen half uur te wachten tot je kunt MSNnen :?

dan heb je geen audio of video ondersteuning volgens mij dat kan alleen met xp

oh?

ik heb anders keurig win98 draaien in WPC6.1 mèt foto èn webacm :wink:

welke versie van msn heb je dan draaien ? en wpc is neem ik aan vpc, en heb je dan een firewire webcam ( iSight ) of een usb cam ??

WPC is idd VPC ( ikke is wondertyper he :o )

gewoon een USB windows cam onder XP

(overigens heeft ie onlangs op onverklaarbare wijze de geest gegeven… ineens en heb ik alleen nog maar zwart beeld :oops: )

Mmmm is er dan iemand die weet of de iSight ook werkt met VPC XP en MSN voor videochat ???

Nee. VPC ondersteund (op dit moment) alleen USB apparaten, geen Firewire. Dus je iPod kun je ook niet aansluiten een als schijf gebruiken ed... Alleen USB :roll:

dat is dan weer jammer , zou ik dus een usb cam erbij moeten kopen terwijl ik een iSight heb , nou ja het is niet anders