Sinds de overgang naar MSN spaces naar Live Spaces, is het voor mij niet meer mogelijk om foto's van zowel mijn eigen als van anderen te bekijken. In plaats van afbeeldingen krijg ik witte vlakjes en als ik er op klik, krijg ik: "kan afbeelding niet laden"
(Ik heb al iedere browser gebruikt (Safari, Firefox, IExplorer))
Nou, ik raad je aan om msnlive of spaces ofhoehetookheet, gewoon niet meer te gebruiken en een andere oplossing te zoeken... Jammer voor de foto's van je vrienden die je niet meer kan bekijken dan... Maar (en dit zeg ik niet omdat het microsoft is) het hele zaakje stinkt, en werkt zelfs vaak op een pc voor geen meter...
Groeten
Jonas
[1x Bewerkt]
Owja, moest er ook nog bij zetten dat dit je natuurlijk enkel op lange termijn vooruithelpt…
Ik had deze week hetzelfde probleem. Kennis wil me foto’s laten zien die op een livespace staan. Ik stuur Safari erheen. Na het nodige gezucht en gesteun laadt de site dan. Maar geen foto’s, alleen de icoontjes die aangeven dat er eigenlijk een plaatje hoort te staan.
Dus ik neem FireFox maar ook daar gebeurt niks. Misschien heeft de kennis een fout gemaakt bij het uploaden.
De dag erna waag ik me voorzichtig aan een PC met Windows XP erop… en de plaatjes laden!
Microsoft heeft kennelijk een techniek gebruikt om die plaatjes te laten zien dat alleen werkt op een Windows PC met Internet Explorer. Ze doen het gewoon om te klieren.
Om een idee te geven hoe SH*T de nieuwe MSN spaces/Live-dingen zijn: Zelfs op oudere windows PC hier op de Hogeschool, die al moeite hadden met de vorige versie van Spaces, werkt het 9 van 10 keer gewoon niet. Laat staan dat IE voor Mac of Safari ermee omkunnen gaan. Firefox werkt daarin tegen wel.
Ik heb dat probleem ook. Ook kon je met MSN (Windows) op een avatar klikken en direct doorlinken naar MySpace/LiveSpace. Maar met Adium gaat dat niet helaas.
eerste plaatje > niets
rechtermuisknop > toon afbeelding (iets in die aard) > hup nieuw venster met het plaatje
terugkeren naar spaces-pagina > naar volgende afbeelding klikken > hup ie werkt weer..