MSN Messenger 4 for Mac

Zoiets komt niet op mijn Mac!

Meer dan 350 namen in de petitie :-)

Proteus og Fire zijn niet better toepassing omdat het is geen voice chat og video chat.

Iedereen heeft volgens mij liever dat MSN ook via iChat gaat, alleen is in Amerika MSN niet de meest gebruikte chat, maar AOL (waar iChat dus wel aan doet) Waarschijnlijk komt MSN niet in iChat te zitten, daarom kunnen we beter hopen op MSN 4 (die komt ook wel, alleen gaat dat ook nog een half jaar duren) Hoe meer mensen de petitie signeren hoe sneller we hem hebben!

Dennis

Ik ben dan niet helemaal thuis in het programmeren maar volgens mij is het toch iet zo veel werk om even een plugin te maken die kan verbinden met msn. excuse me if i'm wrong

Niet getekend, ik heb iChatAV en daar heb ik genoeg aan.

Proteus and Fire won't be able to connect to MSN soon (15th october to be precise)

that’s in french:

http://www.clubic.com/n/n9718.html

that means that Microsoft have invited , by email , people to upgrade their MSN Messenger because at 15th of October. Microsoft will block old versions and hybrid versions (as Fire, Proteus or amsn on linux)

so, who gonna use Proteus after 15th of October?

not bill gates

:o Dat zullen Proteus en Fire niet leuk vinden! Ik eigenlijk ook niet :x Micro$ucks again :evil: Wat ik dus begrijp is dat oudere MSN versies niet meer zullen draaien? je moet dus de nieuwste versie hebben... Als jouw computer dat niet aankan heb je dus geen MSN? Misschien moeten ze dan ook de MSN voor Mac aanpassen, MSN 4?

ik zie het wel, tot op iChat :wink:

Dennis

Nu krijgen gebruikers van een oudere versie van MSN (2.1 bij de Mac, 4 bij Win of lager) de melding dat ze hun Messenger moeten upgraden naar een nieuwere versie. Als ze dit niet doen, kunnen ze binnenkort niet meer chatten via MSN.

Dus heeft M$ voor de Mac Classic (versie 3.5.x is reeds geschikt) aangepast en de nieuwste versie voor de OS 9.2.2. is MSN Messenger 2.5. Wat is hier aan veranderd? Niets! Behalve dat je een Sleutelhanger mededeling krijgt, werkt op het “nieuwe” netwerk van MSN. Ze hadden net zo goed ook deze versie kunnen aanpassen zodat deze hetzelfde was als de OS X versie. Totpunt hiervan is, er is geen OS 8.x versie meer! Ik heb nergens OS 8 draaien, dus kan het niet uitproberen, maar het werkt dus niet meer.

we zitten al over de 500! :P 8)

Ik was nummertje 606...

P.s. Ed = back want heeft nu Breedband thuis van @Home :smiley:
360kb/sec :slight_smile:

Het moet toch niet moeilijk zijn om in iChat ervoor te zorgen dat je naast .mac en aim ook mensen met een hotmail account kunt toevoegen? Dat zou de boel een stuk aangenamer maken en zijn we ook nie meer afhankelijk van MicroShit :P

Als MSN het nieuwe 'protocol' ondersteunt dan is het voor Proteus en Fire ed toch alleen een kwestie van een updateje?

Of zie ik dat verkeerd??

ik denk dat ze wel zullen proberen om elke andere messenger te blokkeren, maar MickeySoft kennende zal er wel weer ergens een gaatje zijn. :P

In het forum van Spark (van Mac Messenger) schijnt het niet al te moeilijk te zijn om de straks het gewoon te blijven doen.

[quote:bf9fddd7e5]They are just changing the protocol…
I guess that hypothetic.org/docs/msn, a frequently updated website about the MSN protocol, will put a big article about this on their website.
If not, I gonna reverse-engineer the protocol.
I am still in doubt if that update affects Mac Messenger… Mac Messenger currently uses MSNP7, but I can upgrade it to MSNP8 or ven MSNP9, when I figured out the new login procedure.
But I hope it wont be that serious [/quote:bf9fddd7e5]

Dus zal het ook zo zijn voor Fire en andere MSN chat programma’s?

Trillian is blocked now. ccmsn (on linux) is not...

817

Hier een site van dmsn die ook voor mac is alleen stopt elke keer onverwacht http://www.dmsn.nl/ :evil:

Signed and delivered!

hoest JABBER hoest

support opensource

nee?
:wink: whatever

[quote:6d9809636e="Brain_salad"]Hier een site van dmsn die ook voor mac is alleen stopt elke keer onverwacht http://www.dmsn.nl/ :evil:[/quote:6d9809636e]

crasht bij mij tijdens installeren