msn messenger gewauwel

iemand enig idee, hoe je met messenger file's kan heen en weer slepen op osx? ik kan ze wel van iedereen ontvangen maar niet verzenden... en ja ik weet dat het microsoft shit is en andere veeeeeel beter zijn. Maar zou toch graag deze functie willen hebben... Zit op eigen netwerkje via hub naar kabelmodum??? Wie heeft het gouden ei???

MSN stuurt berichten soms wel, en soms niet. De rede is volgens mij onbekend. Maar volgens mij kan je veel sneller dingen versturen zonder MSN! Ik heb geen netwerk liggen dus weet niet hoe, andere vast wel!

Dennis

Kzit met een windhoos pc via een netwerk op internet en bij mij gaat het ook niet om bestandjes te versturen. en de rede is dat XP- deze poorten blocked. dus moest ik ergens gaan zoeken hoe je die poorten kon open zetten. Na veel zoeken ...... op zzzindozs

Eindelijk gelukt om die poorten te kunnen open zetten. Maar nu blijkt dat de netwerkbeheerder deze poorten ook heeft gesloten. en daar kun je nu eenmaal niet omheen… ( toch niet zonder te hacken).

Dus ik zou ne keer zoeken nr die poorten en als er een netwerkbeheerder bestaat daar eens aan vragen hoe het zit met die poorten!

:smiley:

Als MSN soms wel en soms niet verstuurd lijkt me het sterk dat het aan een firewall ligt. Als ie het nooit doet (vooral niet ontvangen) dan ligt het waarschijnlijk aan een firewall. Ik kan met de nieuwe versie van MSN (3.5) goed bestanden versturen en ontvangen, terwijl dat eerst niet ging.

ik kan wel ontvangen foto's via msn maar ze niet versturen...... dat is het gekke. Zit jij in een netwerkje of rechtstreeks op internet???