MSN Messenger vraagje...?

Ik heb van sommige contacts in MSN Messenger dat ze hun nick veranderen en wanneer ik me opnieuw aanmeld terwijl diegene offline is dan krijg ik weer hun oude nick..... Is dat niet een beetje raar? Hebben jullie dat ook?... Kan ik daar verandering in brengen?... Ik wil graag dat wanneer diegene zijn nick verandert dat ik de nieuwe nick te zien krijg wanneer die gene offline is en niet opnieuw de oude nick krijg in mijn MSN Messenger venster.......

Ik hoop dat jullie me begrijpen… het is best wel een ingewikkeld verhaal… :slight_smile:

Ik ondervind net hetzefde, sommige staan nog met hun nick offline die een maand oud is :sealed:

[quote:e3849fbaf9="TurkishDelight"]Ik heb van sommige contacts in MSN Messenger dat ze hun nick veranderen en wanneer ik me opnieuw aanmeld terwijl diegene offline is dan krijg ik weer hun oude nick..... Is dat niet een beetje raar? Hebben jullie dat ook?... Kan ik daar verandering in brengen?... Ik wil graag dat wanneer diegene zijn nick verandert dat ik de nieuwe nick te zien krijg wanneer die gene offline is en niet opnieuw de oude nick krijg in mijn MSN Messenger venster.......

Ik hoop dat jullie me begrijpen… het is best wel een ingewikkeld verhaal… :)[/quote:e3849fbaf9]

ik heb dit ook, volgens mij moet je met ze chatten anders blijft de ode nickname bewaard ofzo. ik kan dit niet checken overigens. moet wel zeggen dat het dus een ‘probleem’ is dat volgens mij zo ongeveer iedereen heeft.

Heb ik ook :roll:

Zelfs al waren ze online dan staan ze terug offline met hun oude nickname, nog zo bij iemand?

Ik heb er ook last van. Liefst zou ik ze zelf een nickname geven die altijd alles overruled. Soms logt er iemand in en dan heb je totaal niet door wie het is. Moet je eerst weer het bijbehorende meeladres zoeken.

daar had ik in de windows-versie ook last van. Denk dat het eerder een algemeen probleem is van het messenger-netwerk.

Zelfs de Webmessenger heeft er last van heb ik gemerkt.