MSN Messenger... wie kent deens?

Als ik in messenger 3.5 een profiel opvraag, komt dat in safari in het deens op mijn schermpje!!

Heb ik dat ooit verkeerd ergens ingevuld, of is het zo dat MS denkt dat ze deens praten in Nederland???

Tjah... dat krijg je dus met die europese unie.... grenzen vervagen...

Heb ik ook gehad. In Amerika denken ze allemaal dat Kopenhagen de hoofdstad van Holland is en dat we hier Deens praten. Kostte me veel moeite om het te herstellen, het aanpassen van de landinstellingen was moeilijk te vinden. Ik ga even kijken of ik er nog achter kan komen wat ik toen gedaan heb.

heb ik ook gehad inderdaad, volgens mij staat er ergens in je profiel "sprog" ofzoiets en die moet je dan naar hollansk ofzo zetten.

Ik heb het wel een keer of 4 moeten instellen maar nu klopt het iniedergeval

je kunt je anders naturaliseren tot belg :)

ik had het indd ook al!..iedereen blijkbaar

gewoon iChat gebruiken... :innocent:

By the way, schijnt dat iChat ook MSN ondersteund…iemand dit aan de praat? Of klets ik uit mn nek?

nou daar heb ik ook wel interesse in! kom maar op met die plugin als ie bestaat!

ja als er msn op kon had ik het allang! maarja..gaar dat me vrienden bijna allemaal msn hebben

OEPS!

Ik heb uit mn nek gekletst… :oops:

Meer een kwestie van de klok horen luiden, denk ik. Apple heeft aangekondigd dat iChat in de toekomst compatible wordt met Windows of zoiets. Of dat betekent dat je er op MSN mee kunt weet ik ook niet. Dat is de klepel waar je naar moet zoeken. :wink: