msn op mac met gebruik van webcam/isight kan dat?

zit al een dag te googelen maar vind niet het antwoord. Ik wil graag mijn isight gebruiken met msn. Kan dat eigenlijk? met ichat heb ik de isight werkend. nu nog contact met video en audio mbv mijn isight met msn. dat zou geweldig zijn....... wie weet meer?

mvg

macha

Nope, dat kan niet. Ik weet niet hoe het zit met adiumX en mercury bijvoorbeeld, maar volgens mij is videochat met MSN niet mogelijk op de mac. helaas pindakaas

Ik vrees dat MSN voor Mac de videochat niet ondersteund...

Ken je de zoekfunctie?!!!:x:x:x

Maar moet kunnen met aMsn

Volgens mij zijn er al een berg draajdes over hier ;)

Maar het kan wel met Mercury en/of aMSN in ieder geval.
Dat zijn MSN-kloontjes, waarbij de webfunctie wel werkt.

Mvg,
Joram

[quote:8ff614ec57="Jean-Jacques"]Ken je de zoekfunctie?!!!:x:x:x

Maar moet kunnen met aMsn[/quote:8ff614ec57]

Nounou; zo blaffen is nergens voor nodig. Neemt niet weg dat je wel gelijk hebt wat het zoeken betreft.

Inderdaad zou ik je naar de zoekfunctie moeten verwijzen aangezien hier al veel over gesproken is in het forum, maaaaarrrr... - de zoekfunctie werkt niet goed momenteel - je bent een redelijk nieuw lid en waarschijnlijk nog niet goed op de hoogte van onze huisregels. Desalniettemin gaat dit draadje dicht om bovengenoemde redenen. Je antwoord heb je immers al gekregen: [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22504]aMSN[/url] maakt videochatten via MSN mogelijk (al blijft de kwaliteit bedroevend in vergelijking met iChat.