MSN voor Mac OSX is uit, nou en?

Joinen kan nog niet > helaas de pagina die je probeert op te vragen bestaat niet (meer)...

[img:22898bb815]http://www.angrybytes.com/jaco/helaas.jpg[/img:22898bb815]

Microsoft on the roll!

:lol: :lol: :lol:

Boycotten die hap!

http://www.microsoft.com/mac/msn/default.asp?navindex=s18

Gewoon lekker de gratis messenger gebruiken en meer niet…

Waarom kost het geld trouwens? 10 dollar per maand. Wat is het dan precies? Ik dacht gewoon een zooitje gratis apps die je systeem vertragen en vast gaan lopen enzo, maar het kost 10 dollar per maand om dat te doen.. ;]

[quote:107d202dda]Waarom kost het geld trouwens?[/quote:107d202dda]

Het is de nieuwe strategie van microsoft. Apple heeft outlook express al verdreven dmv mail (daarom is het niet op os x verschenen). Hetzelfde zal gebeuren met internet explorer als safari op mac os x.3 uitkomt.

Wie wil er nou zware, logge software gebruiken terwijl er lichte gratis software is van je favo-bedrijf? En dan heb ik het nog niet eens over integratie in het systeem en de vele updates die te verwachten zijn.

:lol:

Ik snap 't niet helemaal... Ik probeer die rommel uit, ik geef aan dat ik al een hotmail adres heb en dan zegt dat ding dat ik geen geldig adres heb! Nou hij werkt toch echt prima hoor, alleen niet in MSN8 blijkbaar. Hoe moet ik 't dan gratis twee maanden proberen om erachter te komen of ik wel of geen ?10 wil betalen voor M$ zooi?

Ik snap 't niet helemaal... Ik probeer die rommel uit, ik geef aan dat ik al een hotmail adres heb en dan zegt dat ding dat ik geen geldig adres heb! Nou hij werkt toch echt prima hoor, alleen niet in MSN8 blijkbaar. Hoe moet ik 't dan gratis twee maanden proberen om erachter te komen of ik wel of geen ?10 wil betalen voor M$ zooi?

Nou..., ik weet niet hoe snel ik die MSN van mijn mac heb gegooit. ik kan niks testen tenzij ik creditcard hebt. En die heb ik niet dus...gaat het mooi niet door en ik mis ook niet echt veel volgens mij.

maar een domme zet van M$ voor de mac vind ik :wink:

Bij mij komt het er in ieder geval ook niet op. Ik heb M$ al rijk gemaakt door Office v. X aan te schaffen (is overigens wel een goed pakket hoor) maar ik ga dus nooit aan M$ betalen voor MSN.

Jullie zullen het met me eens zijn dat Microsoft zich de woede van het gros van de Maccers op de hals heeft gehaald door voor deze domme strategie te kiezen. Dat doen ze natuurlijk expres omdat Apple Microsoft met Mail en Safari flink in de wielen heeft gereden. Nu will Bill Gates ons terugpakken door eerst Connectix over te nemen en later geld te vragen voor MSN. Nou, ik kan jullie vertellen dat Microsoft lekker verder mag dromen want de kans is nu redelijk groot dat Apple met weer een inventieve oplossing zal komen. Als MSN echt dokken wordt zal Apple denk ik iChat aanpassen zodat die ook met MSN kan omgaan. Een prima alternatief, want iChat is tenminste in het Nederlands en draait veel beter dan die Microsoft-handel. Het wordt helemaal feest als Safari echt uitkomt, ook die zal in het Nederlands zijn neem ik aan. Al met al zal het niet zo lang meer duren voor Bill Gates zichzelf uit de Mac-markt schiet als zijn bedrijf zo door gaat. Erg zal ik het in ieder geval niet vinden, want Apple biedt genoeg betere alternatieven. :wink:

Wat is MSN? :?

Eens kijken of het op de 1 of andere manier te omzeilen is...

Bijvooorbeeld de msn servers van M$ vervangen door een machine in m’n lokale netwerk, ben stiekem toch wel benieuwd hoe snel deze is…

En daarbij, IE heeft altijd een paar sites meer kunnen openen dan safari of camino… gewoon omdat veel sites IE JScript en IE specifieke html gebruiken…

De http requests naar de microsoft server geven iig leuk nieuws :)

Het is gebaseerd op de code van IE 6 (zo identificeerd hij zichzelf) en gebruikt de tasman 0.9 renderengine…