MSN vraagje

Hey,

Soms als ik aan het MSNen ben op 4.0 valt MSN in eens uit. Als ik een tijdje op de Windows computer van mijn vader MSN gebeurt er niks. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

Martijn

Als toevallig een MSN zich bevindend in Proteus of Fire wordt aangezet valt een van de MSN's uit.

ter aanvulling:

Zelfde probleem met aMSN

Andre

Ook ik heb last van dit probleem, al hoewel ik er met a-msn nog geen last van heb gehad. In msn 3.5.1 gebeurde me dit zeker 5 keer in het uur en soms 3 keer achter elkaar :o . Het schijnt dat dit probleem verholpen kan worden door msn meer geheugen te geven. wat overigens niet mogelijk is in macosx :? tja, ik weet het raar maar waar :)

Weet iemand hoe het zit met d-msn? ik kreeg door dat dit door macintosch is gecreerd, en na het downloaden en instaleren open ik dit bestand en slaat het af, dan meld mijn computer dat overige bestanden&programmas niet zijn aangetast :S, beetje raar iemand een idee? :)

binenkort proteus en adium met msn file transfer en msn buddy icons! proteus misschien deze week nog [quote:851a828235]The reason why it has not been released yet is that something huge happened for Justin (something positive!) and I can only theorize he's extremely busy right now sorting his life out.

And for those asking, no MSN group chat isn’t in as it will require some serious UI work to get it right, and no new history system either. I will try, however, to give a look at the current history system see if I could spot the problematic areas and get you people something reliable albeit slow.

What I might in fact end up doing, concerning the new system, if first implement it outside of Proteus as an external application which I would make publicly available as I work it out, and once the code works integrate it into Proteus. That way, we should get ourselves something that works for everybody.

Also, concerning MSN file transfers, they are fairly slow right now, but that’s a GAIM issue - they are currently using what you could call the “slow but reliable” code. We’ll keep in sync with them and release an update once they release the final MSN file transfer code.

All that being said, if Justin isn’t back by the weekend, I may “leak” a 4.03 build =p
[/quote:851a828235]

[quote:a4a33bb2f6]ter aanvulling: http://windows.dontexist.com[/quote:a4a33bb2f6]

lekker een 2e macosx.nl ? :stuck_out_tongue:

off topic…

( ik hoop wel dat MSN is normaal werkt op een MAc als op een PC, cam,voice,transfer etc )

SUcces !!! 8)

Hier geen last.. aMSN welteverstaan...

Staat soms dagen achtereen aan zonder eruit te knallen.
Had het wel met de M$ MSN, die vloog der steeds uit…

Ja idd ik heb er ook telkens last van MSN. tip: aMSN ongeveer hetzelfde als Msn messenger voor windows maar alleen geen webcam/audio/games support. Maar is wel beter dan de Msn Messenger for Mac!