MSN vraagje

Hoe kan ik msn 5.0 of 6.0 installeren op mac os 9..? Ik zou het heel erg op prijsstellen als iemand me dit kon vertellen alvast bedankt.!

Simpel gezegd: het werkt niet op mac os 9 :cry:

is er ook geen patch voor ..?

Of je moet virtrueel PC gaan gebruiken...

[quote:3e9b977a55="Susanne"]Of je moet virtrueel PC gaan gebruiken...[/quote:3e9b977a55] moet je niet willen, tergend traag!

2.1 is het hoogste voor classic

http://www.microsoft.com/mac/DOWNLOAD/MISC/msn_messenger2.asp

Dennis

je hebt wel msn clonen voor classic (macmessegner bijvoorbeeld)

Wat is er nou zo geweldig aan msn 6?

De laatste MSN Messenger voor Mac OS X is overigens 3.5, de Mac versie wordt immers compleet apart van die voor Windows gezien.

ja dat klopt..irritand dat hu ( windows gebruikers ) van die nieuwe smiles gebruiken...die kunnen wij niet zien :evil:

Inderdaad zeer irritant. Daar heb ik ook wel moeite mee, dat het gewoon niet ok werkt, en al helemaal niet met os9. Ik gebruik [of gebruikte, nu een beetje gecrashte imac, zie topic over IE in classic] En dan kun je zeggen gebruik dan iets anders maar helaas, de rest wil t niet :P Macmessenger, wat is dat? Iets handigs? Wie weet daar wat over?

Ik gok dat er wel een 4.0 uitkomt binnenkort voor de Mac...

Of iChat MSN patch ofzow :smiley:

Daar heb je niet zoveel aan met os9 :wink:

Damn, you are SO right...

Ed, volgende keer ff opletten dat je in t ‘Classic’ forum zit…

Op dit moment gebruik ik Mac Messenger 2.7 Wel ok, beetje lelijk uiterlijk maar zit wel ok in elkaar. Toch heb ik nog last van fatale foutjes, wat ik ook had voor mijn formatteren [lees topic over imac en ie] Alleen toen gebruikte ik Msn Messenger, die ook echt het uiterlijk van de vertrouwde op de pc had. Die vond ik eerlijk gezegd wat fijner, omdat het overzichtelijker was. Ik kan hem alleen nergens meer vinden, vorige keer heb ik ' m van msn.nl afgehaald alleen daar hebben ze 'm verwijderd. Heeel irritant. Weet iemand soms waar ik die vandaan kan halen?

Wanneer je gek op spam bent. Moet je het zeker installeren.

Wat MSN betreft zijn er naar mijn ervaringen weinig goede opties voor de Mac. Die Microsoft-versies zijn allemaal slecht geschreven en nemen nogal veel geheugen in beslag (iets wat ik onnodig vind voor een simpele taak als messagen). De non-Microsoftversies hebben ook allemaal wel hun nadeeltjes. Als er nou eens iemand een light-weight zou maken in te look van iChat zou ik erg blij zijn :-).

Groet, Wilfred

De nieuwe emoticons van MSN zitten ook in Mac Messenger 2.7, alleen bewegen ze niet. Maar dan zie je ze wel.

Ik heb afgelopen week ook veel bugs met Messenger (klapt er om de 10 minuten uit). Zou het niet iets met de stroomstoringen of virussen te maken hebben van afgelopen weken?

[quote:e6869f2243="Elstar"]Ik heb afgelopen week ook veel bugs met Messenger (klapt er om de 10 minuten uit). Zou het niet iets met de stroomstoringen of virussen te maken hebben van afgelopen weken?[/quote:e6869f2243]

Sinds mijn update naar v3.5.1 klapt MSN er ook regelmatig uit bij me. Toen ik nog MSN Messenger v3.5 had, deed dit probleem niet voor.