Mug in Apple Studio Display

Heb een klein jaar geleden een 17' Studio Display gekocht, waar ik trouwens erg tevreden over ben. Deze morgen merkte ik dat er een dooie mug in een van de transparante 'poten' ligt. Die is er waarschijnlijk langs een van de ventilatiesleuven ingesukkeld; Iemand een idee hoe dat mormel er terug uit te krijgen? Eens schudden is waarschijnlijk niet zo'n goed idee :?

Alle ventilatiesleuven even afdichten, op één na.

Daar de stofzuigerslang opzetten op vol vermogen en hopen dat die mug wordt meegezogen.

Ik ken die monitor niet. Een stofzuigerslang op die poot zetten wellicht een optie?

KarelWillem was mij reeds voor :wink:

Ik zou er 2 open laten Een om op te zuigen en een andere om er lucht in te laten anders zuig je vacuum en beweegt de mug niet.

Amai, zal mijn stofzuiger eens moeten boven halen...:o Heeft iemand dit reeds geprobeerd??

Nee. Die muggen hier weigeren er in te gaan. Rotbeesten! :D

Ik vind 'm op z'n kop houden en voorzichtig schudden helemaal geen slecht idee. Zeker in combi met die stofzuiger. Kan die monitor best tegen. Flink schudden is vast ook geen probleem. Ik heb een TFT-monotor van een ander merk, maar die kan ik gewoon flink schudden. En dan doet 'ie het ook nog.

Maar voordat je aan de slag gaat, bedenk wel dat je nu een MacintoshUserGroup in je schermpje hebt 8)

Mijn eigen lokale MacUserGroup wow! :wink: Ik denk dat ik vanavond toch maar eens aan de slag ga met de stofzuiger, want die mug is vast niet alleen en met al die zelfmoordcommando's tegenwoordig... Anyway, ik hou jullie op de hoogte!

Wees blij dat het geen virus is..

[quote:6a182f595f="Deskman"]Wees blij dat het geen virus is..[/quote:6a182f595f]

<flauw-modus> of een bug!</flauw-modus>

@deskman en anderen: dit is de lounge niet!

Ik heb zelf 2 Apple TFT schermen met zowel stof als zaadjes van een boom als een dode mot en een dode mug in de voeten. Ik heb wel eens een topic gestart met de vraag hoe je die kan openschroeven. Ik heb diverse zoekopdrachten gedaan, maar kan het topic nergens vinden :frowning:

[quote:135654ce75="colpolyp"]@deskman en anderen: dit is de lounge niet!

Ik heb zelf 2 Apple TFT schermen met zowel stof als zaadjes van een boom als een dode mot en een dode mug in de voeten. Ik heb wel eens een topic gestart met de vraag hoe je die kan openschroeven. Ik heb diverse zoekopdrachten gedaan, maar kan het topic nergens vinden :([/quote:135654ce75]

Nee, maar met jouw mededelingen komen ze ook niet verder…

Leuk hoor al die transparante spullen. Maar mijn toetsenbord is ook een vergaarbak van vanalles en nogwat en het is er nauwelijks uit te krijgen. Ook al vanwege de minimini inbusjes die gebruikt worden. Openmaken blijft oppassen als je niet weet hoe / geen gereedschap hebt. De gebruikte kunststof is niet zo elastisch. De nokjes die de boel in elkaar geklemd houden breken makkelijk af…

De mug is eruit! De truc van Waterman doet het: schudden en zuigen :? eh of zoiets. Het leek wel een beetje op een behendigheidsspelletje, de mug zo dicht mogelijk bij een ventilatiesleuf proberen schudden en dan de stofzuiger erop. Na een 10-tal minuutjes lukte het. Moet zeggen dat ik wel veel bekijks had van mijn huisgenoten... Deskman zei het al, die transparante spulletjes zijn leuk om naar te kijken, maar al de troep die erin valt is wat minder om aan te zien. Zie ook toetsenborden.

[quote:e7a03d0784="colpolyp"]@deskman en anderen: dit is de lounge niet! [/quote:e7a03d0784]

o o het vingertje dimmen jongens.

Pfoe, jeetje zeg, ik hou er ook van om een forum een beetje schoon te houden, maar een geintje moet toch wel kunnen...

Daarom zit er ook geen slotje op :P .

Maar ik wilde alleen even aangeven dat lolligheden en chatboxelarij alleen in de lounge zijn toegestaan.