muis blijft hangen..

sinds 2 dagen heb ik regelamtig dat me muis even 1a2 sec. blijft hangen.

Hoe komt dit ineens?

het is toch geen teken hoop ik dat mijn iMac G4 (met tiger) niet lang meer mee wil? :o

Ook doet safari de laatste tijd welleens vaag… de scrollbalk wordt dan niet goed weergegeven…

probeer eens je systeem een paar dagen aan te laten staan, en/of het herstellen van volume bevoegdheden

[quote:6ae40d1f84="erikaatjuh"]sinds 2 dagen heb ik regelamtig dat me muis even 1a2 sec. blijft hangen.

Hoe komt dit ineens?
[/quote:6ae40d1f84]

Die hangende muis heb ik ook. Mijn oplossing is de muis uit het raam te gooien (lucht erg op) en een andere (niet apple) muis gebruiken. Werkt perfect.

maar ik gebruik'm al zeker 2 jaar en nu ineens doet hij lastig :S

:| het spijt me dat ik hier ipv oplossing een vraag stel, maaja, als er toch al een recent topic over muizen gaat...:P

Ik gebruik mijn apple wireless mouse nu ook al een jaartje, nooit problemen gehad, tot voor kort.
Sinds 2 dagen “springt” mijn muis, “danst” over het scherm. Hier zijn natuurlijk al een ziljoen topics over, maar mijn muis z’n batterijen zijn pas nieuw, en de ondergrond is ook goed, want hij werkt op diezelfde ondergrond al een jaar zonder problemen. Hardwareprobleem dan?

[quote:f4e089290a="erikaatjuh"]maar ik gebruik'm al zeker 2 jaar en nu ineens doet hij lastig :S[/quote:f4e089290a]

Jah duh, hardware kan kapot gaan, zo’n muis is niet onverwoestbaar.

true.. maar ik heb het gevoel dat het toch aan de software ligt..

nog iets… ik keek nu voor het eerst echt goed onder me muis… en zag een schakelaar voor - 0 +

iemand enig idee waar die voor zijn??

wel toevallig dat iRamon de zelfde problemen heeft trouwens

[quote:e2a207e375="erikaatjuh"]true.. maar ik heb het gevoel dat het toch aan de software ligt..

nog iets… ik keek nu voor het eerst echt goed onder me muis… en zag een schakelaar voor - 0 +

iemand enig idee waar die voor zijn??[/quote:e2a207e375]

Voor het klikken zachter of harder in te stellen. Niet qua geluid, maar qua fysieke sterkte.

oww ok..indd merk het verschil

thnx

[quote:88eddbd187="erikaatjuh"]true.. maar ik heb het gevoel dat het toch aan de software ligt.. [/quote:88eddbd187]

Bij mij lag het echt aan de muis zelf. Heb je het zelfde probleem ook met een andere muis? (als je die ten minste hebt liggen)