muis blijft hangen

Af en toe blijf mijn muis gewoon stil staan op het scherm. Ik heb al reeds het lasertje proper gemaakt, maar dat heeft niets geholpen. Iemand enige oplossing?

Kan ook komen doordat je op een egale ondergrond zit met je muis.

heb je een BT muis die toevallig aan staat in je tas? is mij al een keer gebeurt en dan doet je trackpad idd niks. maar goed je meld niet wat voor systeem en wat voor computer?

nene het is een gewone Apple muis. En ik gebruik het muismatje van 'Panther' dat ik bij de aankoop van Macosx 10.3 heb bij gekregen. Dus daar zal het zeker niet aan liggen

naar een schijnt is het een algemeen bekend probleem dat na een tijdje de apple pro muizen haperen. de mijne doet het ook soms. gelukkig is het niet zo erg, het komt omdat het contact een beetje lost zit. je moet gewoon je kabel redelijk hard in je muis duwen. bij mij deed ie het erna weer perfect.

hehe hier ook hetzelfde probleem dacht al dat het aan men matje lag :P Imac G3/600mhz van 2 jaar oud is toch vroeg?

Mijn Logitech blijft eveneens hangen na vele uren non-gebruik. De USB-stekker van de muis ontpluggen en in een andere ingang van de HUB steken heeft wel geholpen maar ook weer niet.

De eenvoudigste wijze om dit probleem op te lossen is door geen gebruik meer te maken van de Apple muis. Afgezien van de technische problemen die je nu hebt (constructiefout, lijkt me) vind ikzelf dat deze muis erg onprettig in de hand ligt en daarbij ook niet erg plezierig is in de bediening. Wat ik ook als een onverkomelijk manko ervaar is het ontbreken van een tweede muisknop en een scroll-wiel.

Natuurlijk is dit mijn beleving en verwachting van de functionaliteit van een muis en kan het zijn dat je uitemate tevreden bent met de ApplePro, koop in dat geval een nieuw exemplaar (55 euro). Houd echter in je achterhoofd dat je voor nog geen twintig euro de gelukkige bezitter van een Logitech Wheel Mouse kunt zijn. Wat mij betreft de ideale muis. Niet alleen als je veel gebruik maakt van Office, deze muis is in principe handig in alle programma’s.

Ik heb hetzelfde gehad, maar ik gebruik nu inderdaad ook een andere muis.

ik heb het ook af en toe met logitech