Muis defect?

Mijn kat heeft met de optische muis van mijn computer gespeeld. Soms brandt het rode lichte nog en werkt de muis. Maar soms niet. Als ik aan het snoer trek lukt het soms toch dat lichtje weer te doen branden. Zou die muis nog te herstellen zijn?

even de muis open maken. Het kan zijn dat het draadje niet meer goed vast zit. Dat je hem weer goed kan zetten dat werkte altijd wel bij een oudere muis bij mij.

Wie niet waagt wie niet wint :smiley:

Dank je voor de tip, ik zal straks Jerry eventjes opereren. Het is misschien een domme vraag, maar hoe krijg je die Apple Pro muis open?

Een mac-mouse is niet open te maken zonder hem nog verder stuk te maken...

try-me

Oei. Als je hem onderaan bekijkt kun je wel aan een rond schijfje draaien en dat in 3 verschillende standen zetten. Waarvoor is dat?

Om de druk die je moet uitoefenen om te klikken iets te verhogen. Nauwelijks voelbaar, maar het werkt echt.

Lees je wel eens een handleiding??

Van muizen heb ik nog nooit een handleiding gelezen. Van de computer en het scherm wel.

:wink:

BIJNA OFF_TOPIC; Ik heb ook een keer geprobeerd om de gebroken kabel van een pro-muis te repareren. Is een vreselijk karwei, je moet toch van alles kapotbreken aan je muis, het wordt er niet mooier op, De andere twee kapotte pro muizen (zelfde knikje bij de muis zelf) doe ik maar niks meer mee. Mighty mouse gekocht, al de gekke klikmogenlijkheden aangezet (o.a.met widgets-lachen-) en nog een gewone oude. allebij prima muizen hoor.

Ik heb gelukkig nog een oude muis met een bolletje liggen die ik nu efkens kan gebruiken tot ik eens een machtige muis aanschaf...

[quote:f74a50e1f3="Mac Hammer Fan"]Dank je voor de tip, ik zal straks Jerry eventjes opereren. Het is misschien een domme vraag, maar hoe krijg je die Apple Pro muis open?[/quote:f74a50e1f3] oei, ik wist niet dat je een apple muis had. Dan gaat het idd wat lastiger.... of eigenlijk niet.

Inderdaad. jammer, want het is vermoedelijk juist een slecht contact. Meestal gaat hij nog wel, maar soms werkt hij even niet...