Muis is de weg kwijt

Hoi

Sind een paar dagen schiet mijn muis iedere keer als ik ergens op klik naar de rechter boven hoek van mijn scherm, wat is hier het probleem van.

Ik werk met een G5 dual 2 Ghz en versie 10.4.3

Power

Same here,

t ding schiet alle kanten op… Volgens mij wasset al zo voor 10.4.3

Ik heb het ook af en toe maar ik geef dan vooral mijn muismat de schuld. Ik zit dan volgens mij net op een deel waar hij weinig contrast heeft vermoed ik.

Draadloze muis?

muis met een staartje

hier ook een muis met een staartje en zonder bal.

Klinkt als ofwel een iets te glimmende ondergrond (gebruik een muismat) of een vuiltje op de optische sensor (schoon blazen).

Had ik ook... met een pro muis met een staartje. Maar dat kwam door mijn houtprint op mijn bureau, dus een muismat was de oplossing. Maar zelfs toen had ik van tijd tot tijd nog een springerige muis. Dus nu toch maar aan de mx1000 laser muis van logitech gegaan. werkt prima zelfs zonder mat...

[quote:88703ec66a="smoothly"] mx1000 laser muis van logitech gegaan. werkt prima zelfs zonder mat...[/quote:88703ec66a] ja hé! beste muis dat ik ooit heb gehad! en ik wil nooit nog een andere muis!

Heb ik ook eens gehad met een M$ Optical mouse (met draadje), die heeft gewoon na een tijdje de geest geven, daarna een MX1000 gekocht :)

Goedemorgen,

Mijn MX1000 heeft dezelfe problemen, hij schiet alle kanten op.

Als je op de site kijkt zie je onde Xp dezelfde problemen maar daar hebben ze een update voor gemaakt!!! Wanner zouden ze er een voor ONS maken!!!

Ik heb er al meerdere malen over gemaild maar geen response.

Aan het systeem ligt het niet. Heb 3 mac’s met div systemen bij allemaal dezelfde kuren.

Heeft iemand nog suggesties?

Avalon

Goedemorgen,

Het probleem is opgelost. Ik heb gebeld naar Logitech, en kreeg een nieuwe receiver.
Vorig type zat een foutje in. Dus mocht je hetzelfdepr obleem hebben, BELLEN!!!

Groeten

Avalon